Κυριακή 26 Ιουλίου 2015

Πως να ξεχωρίσεις τα fake από τα original πινέλα Real Techniques


εδώ μπορείς να δείς τα πινέλα στο site


Όλα ξεκίνησαν από το τρομερό ηλεκτρονικό κατάστημα dressgal.com όπου μου έστειλε χωρίς εγώ να επιλέξω fake πινέλα Real Techniques και εδώ είναι που γελώ ειρωνικά γιατί τα έστειλαν τελείως σε λάθος άνθρωπο καθώς και στο παρελθόν μέσα από βίντεο έχω εκφράσει την δυσαρέσκεια μου για τέτοιου είδους προιόντα !!!! (δες εδώ )

Όπότε ο σκοπός αυτού του βίντεο είναι να σας πώ πρώτα απ'ολα αν μου άρεσαν και αν σας προτείνω να αγοράσετε fake πινέλα σε περίπτωση που δεν θέλετε να δώσετε πολλά χρήματα για γνήσια και δεύτερο για να σας βοηθήσω να ξεχωρίσετε τα ψεύτικα από τα αληθινά για να μην σας εξαπατήσουν .

Ένα σχόλιο κάτω από αυτό το βίντεο μου έδωσε την αφορμή να σας πώ έδω λίγα πράγματα γιατί και την πρώτη φορά που έκανα ένα τέτοιο βίντεο είχα πολλά dishlike και όλες οι σελίδες που πουλούσαν fake καλλυντικά για γνήσια με μπλόκαραν άμεσα .

Κάποιος λοιπόν έκατσε και έκανε τον κόπο να φτιάξει την ίδια μέρα που ανέβασα το βίντεο λογαριασμό  στο YouTube μόνο και μόνο για να μου την "πεί" ότι έχω κόλλημα με τα γνήσια προιόντα , ότι λέω βλακείες και ότι δεν πειράζει να είναι κάτι fake και να μας το πουλούν για γνήσιο άφου δεν έχει διαφορά .

Ok δεν είναι ότι παίρνω στα σοβαρά πολλά κουλά μηνύματα που μου αφήνουν ανά καιρούς απλά αυτό το σχόλιο με έκανε να καταλάβω ότι όλοι αυτοί που μας εξαπατούν για να βγάζουν τρελό χρήμα από τα fake είναι πάαααραα πολύ και ποντάρουν στο ότι ο κόσμος δεν έχει  γνώση το πως θα ξεχωρίσει το γνήσιο από το μαιμού .Λογικά βλέπουν τα βίντεο μου οπότε γι αυτό και αυτή η επίθεση στα σχόλια ,δεν θέλει και πολύ μυαλο για να καταλάβω ότι το πρόσωπο που άφησε αυτό το σχόλιο πουλάει τέτοιου είδους προιόντα και φοβάται ότι με τα βίντεο μου θα σταματήσει να κοροιδεύει τους πελάτες του.

Αξίζει να δείτε και τα δύο αυτά βίντεο θα σας βοηθήσουν πολύ και να έχετε τα μάτια σας ανοιχτά ...... αυτά από μένα σας αγαπώ πολύ πολύ πολύ !!!!

                                                                     Φιλάκια πολλά
                                                                        Kate Tzoe



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου