Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Αγαπημένα προιόντα Ιουνίου - Huge 5000+ subscribers Giveaway




Με τεράστια χαρά σας ανακοινώνω το μεγαλύτερο giveaway που έχω κάνει ποτέ για να γιορτάσω μαζί σας τους 5000 συνδρομητές που έφτασε το κανάλι μου Kate Tzoe και να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα !

Δεν το περίμενα ποτέ ότι θα με ακολουθούν 5000 κούκλες που θα βλέπουν τα βίντεο μου και θα μου αφήνουν υπέροχα σχόλια αγάπης πραγματικά δεν μπορώ ακόμη να το πιστέψω !!

Μέσα από όλο αυτό γνώρισα και άλλες YouTubers μερικές από κοντά ,γνώρισα την Πέλη όπου δεν έχω λόγια να περιγράψω την αγάπη και την συμπάθεια μου είναι μια απίστευτη κοπέλα και θα χαρώ πολύ να δείξετε όλη σας την αγάπη και σε εκείνη γιατί το αξίζει . Την Ελίζα που είναι τρομερό τυπάκι και απίστευτα αυθόρμητη και πολλές πολλές bloggers που απλά λατρεύω .

Σας ετοιμάζω μια σειρά από βίντεο για να  βοηθήσω κοπέλες που θέλουν να ξεκινήσουν ένα κανάλι στο και διστάζουν ,μέσα από τα δικά μου λάθη και την εμπειρία μου θέλω να σας παρακινήσω και να διώξω κάθε σας δισταγμό να μπείτε στο μαγικό κόσμο του YouTube .



Θέλησα να βάλω αύτο το giveaway μαζί με τα αγαπημένα του μήνα γιατί ξέρω ότι είναι από τα βίντεο μου που αγαπάτε πολύ και σας δίνω την ευκαιρία να πάρετε μέρος με 2 τρόπους .

1ος εγγραφή στο κανάλι μου και σχόλιο κάτω από το βίντεο https://youtu.be/ZM4nGSY1p6A
2ος από την σελίδα μου στο Facebook https://www.facebook.com/KateTzoe?ref=hl όπου πρέπει να κάνετε κοινοποίηση την φωτογραφία του διαγωνισμού και like στην σελίδα μου .

Αυτά από μένα αγάπες μου ελπίζω να σας άρεσουν τα δώρα που και πάλι ευχαριστώ πολύ για όλα !!

                                                                     Φιλάκια πολλά
                                                                          Kate Tzoe

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου