Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Empties #12 προιόντα που τελείωσα - μεγάλες αλλαγές στο blog μου



Σας ετοίμασα ένα βίντεο με τα προιόντα που τελείωσα και πρέπει επιτέλους να πάψω να αργώ τοοοοόσο πολύ να ανεβάζω τα βίντεο μου στο blog μου όπως πρέπει να πάψω να το παραμελώ τόοοοσο πολύ .Πρέπει να έχω δύο μήνες γεμάτους να μπώ και δηλώνω απαράδεκτη.

Για μένα έχει μεγάλη σημασία το blog μου νιώθω πως μπορώ άνετα να γράφω όλα αυτά που τρέχουν μέσα στο μυαλό μου γνωρίζοντας ότι τα διαβάζουν πρόσωπα που μετά από 3 χρόνια τα νιώθω δικά μου.

΄Κάθε Σεπτέμβρη από μικρή ένιωθα πως κάνω μια καινούργια αρχή πως αφήνω πίσω μια χρονία και περνάω σε μια καινούργια ,που είναι φρέσκια και καθαρή (το ξέρω είμαι περίεργη όλος ο υπόλοιπος κόσμος το κάνει την πρώτη μέρα του καινούργιου χρόνου αλλά okkkk ) .Λογικά αυτό μου κόλλησε από το σχολέιο που πάντα μα πάντα μισούσα αλλά αυτά θα σας τα γράψω σε κάποιο μελλοντικό post .
Έτσι αποφάσισα πως θέλω αυτό το blog να μην είναι μόνο καλλυντικά και ξερά review ,θέλω να έχουν ψυχή ζωντάνια και μεγαλύτερη επικοινωνία ανάμεσα μας να σας λέω αυτά που σκέφτομαι και αυτά που αισθάνομαι για πολλά θέματα !!

Ελπίζω να σας αρέσει αυτή η αλλάγη και να περάσουμε παρέα όοολο αυτό το χειμώνα που έχουμε μπροστά μας αγκαλία με μια κούπα ζεστή σοκολάτα και πολλα πολλά post !!!

                        Σας φιλώ όλες μια μια και περιμένω με χαρά τα σχόλια σας
                                                                    Kate Tzoe
                                                                     xoxo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου