Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Σεμινάριο AVON 2013

Γεια σας κορίτσια μου είμαι πολυ πολυ χαρούμενη που κάνω αυτό το post θέλω μέρες να σας μιλήσω για το πως πέρασα στο event που πήγα της αγαπημένης εταιρείας Avon.
Την Πέμπτη 25 Απριλίου πήγα στο σεμινάριο που οργάνωσαν αποκλειστικά για beauty bloggers και θέλω να ευχαριστήσω την Avon και το blog Greek beauty bloggers που φυσικά είμαι μέλος για την ευκαιρία που μου έδωσαν να βρεθώ με τοοοοοοσες κοπέλες που έχουμε κοινά ενδιαφέροντα.Καλεσμενος make up artist ήταν ο Χρήστος Καλιαρεκος που έκανε ένα μακιγιάζ σε μια κοπέλα και μας έδωσε αρκετές χρήσιμες συμβουλές.
Για κάθε μια απο εμάς υπήρχαν επάνω σε κάθε τραπέζι :
Ηταν η πρώτη μου φορά σε event και φυσικά δεν σκέφτηκα να πάρω ούτε φωτογραφική ούτε καν στυλο.γι αυτό και δεν εχω φωτογραφίες  :-(
Στο τέλος έδωσαν σε όλες απο μια τέλεια τσαντουλα
Είχε μέσα πολλα προϊόντα σε κανονικό μέγεθος.
Πάμε να τα δούμε θα σας γράφω και τι ειναι το καθένα 
Θα έγραφα και τιμές αλλά ανά 15 ημέρες αλλάζουν πολλα προϊόντα κάνουν παρά πολλές προσφορές και έτσι κάτι που εγω μπορεί να πω οτι εχει 10€ εσείς να το δείτε στη μπροσουρα τους ακόμα και μισή τιμή.
1:μηχανικό μολύβι ματιών glimmerstick αποχρωση blackest black
2:κραγιόν perfect kiss αποχρωση caressing coral
3:μασκαρα super drama black
4:μπρονζε περλες αποχρωση warm

Ολα ειναι απο την σειρά planet spa όλα τα προϊόντα της σειράς έχουν υπέροχα αρώματα που τρέμουν χαλαρώνουν και φέρνουν το spa στο σπίτι σου.
1:μάσκα προσώπου που αφαιρειται σαν φιλμ
2:δίσκοι αναζωογόνησης ματιών 
3:σαπούνι απο τα Τουρκικά χαμαμ(αυτο δεν εχω καταλαβει για τι ειναι οταν το βρω θα σας πω)
4:λαδακι για μασαζ και χαλαρωση

1:χαλαρωτικο σπρευ χωρου(ψεκαζεις λεει το μαξιλαρι σου για να κοιμηθεις ηρεμα)
2:αγωγη με μαροκινο αργανελαιο για τα μαλλια
3:διπλης δρασης κρεμα κατα της κυτταριτιδας
4:κρεμα χεριων με γλυκερινη
ειναι ενα τελειο σετακι που αποτελειται απο κρεμα ημερας κρεμα νυχτας κρεμα ματιων και καθαριστικο προσωπου ειναι σε λιγο πιο μικρο μεγεθος για να το παρεις σε διακοπες.avew vitale 25+
Και τελο το υπεροχο ημερολογιο απο την εκστρατεια της Avon κατα του καρκινου του μαστου.Η φωτο δεν γυρνουσε με τιποτα sorry :-( .Αυτα ηταν κοριτσια θα δοκιμασω και θα σας πω την γνωμη μου .φιλακια πολλα <3 <3

2 σχόλια:

  1. περασαμε πολυ ομορφα!Περιμενουμε review! φιλακια κατερινακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κραγιόν,το λαδάκι για τα μαλλιά & την κρέμα νύχτας μπορώ να πω πως τα έχω λατρέψει! :)
    Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα Κατερίνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή