Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Αγορές απο sephora 30/04/2013

Μόλις ήρθα απο τα SEPHORA και είπα να σας δείξω αυτά που πηρα.Δεν ειναι πολλα αλλά έκανα χρήση του κωδικού απο την Vodafone 1+1 που θα σας εξηγήσω ανάλυτικα στο επόμενο post που έτοιμαζω.
Πάμε να δουμεεεεε:


Και επειδή η φωτογραφία βγαίνει μικρή και δεν ξέρω γιατιιιιι πάμε να τα δούμε ένα ένα :
Λοιπόν πήρα αυτό το κραγιόν που ειναι μάρκα sephora 


Κορίτσια γράφει τέλεια όπως ακριβώς το βλέπεται 
Εχει κρεμωδη υφή και το νιώθω αρκετά σταθερό.Στην φωτογραφία δεν φαίνεται και τέλεια.γενικα δεν το περίμενα μου άρεσε παρά πολυ και θα πάρω σίγουρα και αλλά.
 Επάνω γράφει sephora rouge  R14 seduce -cream.Η τιμή του ειναι 12,40€
Μετά το πινελο που πήρα
Ειναι το νούμερο 236 έλεγε οτι ειναι για να κανείς smokey αλλά εγω το πήρα για να βάζω σκιά με μεγαλύτερη λεπτομέρεια εχω πάρει και αλλά απο αυτή  την σειρά θα σας τα δείξω κάποια στιγμή.Η τιμή του ειναι 11,90€.
Και τέλος οι λιμες που ειναι υπέροχες της εχω ξαναπάρει παλιά και όσες και αν δοκίμασα καμία δεν ήταν τόσο ευγενική με τα νύχια μου.
Η μαύρη ειναι λίγο πιο σκληρή και η λευκή αρκετά soft.Η τιμή τους 3,40.

Ελπίζω να σας άρεσαν θα χαρώ να μου αφήσετε τα σχόλια σας φιλακια πολλαααα ;-)




2 σχόλια:

  1. To kragionaki fainetai pragmatika teleioooo!!! :)
    na ta xairesai!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ πολυ το κραγιόν ήταν έκπληξη δεν περίμενα να ειναι τόσο καλό θα πάρω και άλλες αποχρώσεις σίγουρα.φιλακιαααα

      Διαγραφή