Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Sephora-Vodafone 1+1





Κορίτσια μου Χρονια πολλα Χριστός Ανέστη  ελπίζω να περάσετε καλα και να κάνατε πολλα πολλα ψώνια .Ηθελα εδώ και καιρό να σας γράψω αναλυτικά τα βήματα για την προσφορα της Vodafone που χρησιμοποιώ.Το σπαστικο ειναι οτι δεν σου το λέει κανένας πουθενά εγω το είδα κατα λάθος σε μια blogger και απο τότε ψωνιζω μόνο έτσι προϊόντα sephora.
Λοιπόν αν έχεις Vodafone (εγω είμαι τυχερή εχω εγω το αγόρι μου και ο μπαμπάς μου :-))κανείς αυτά τα βήματα :
                               1:Στείλε SEPHORA στο 54646 (Χρέωση 0,50€/SMS με Φ.Π.Α
                              2:Αμέσως, θα λάβεις SMS με έναν μοναδικό κωδικό
                             
                              3:Αγόρασε 1 προϊόν SEPHORA ή PRIORITIES και πάρε άλλο 1 δώρο*, 
χρησιμοποιώντας τον κωδικό σου.


* Η προσφορά ισχύει μόνο κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη και μόνο για τα προϊόντα SEPHORA και PRIORITIES, εκτός από τις παλέτες make up SEPHORA. Το δωρεάν προϊόν θα πρέπει να είναι ίσης ή μικρότερης αξίας από το προϊόν που αγοράστηκε και δεν είναι απαραίτητο να είναι το ίδιο με το αγορασμένο προϊόν. Η προωθητική αυτή ενέργεια δεν ισχύει σε συνδυασμό με άλλες προσφορές ή εκπτώσεις στα καταστήματα SEPHORA. Κάθε συνδρομητής Vodafone μπορεί να λαμβάνει μόνο έναν κωδικό κάθε 15 μέρες. H χρέωση για τον κωδικό SEPHORA είναι 0.5€/SMS (συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α.).

Για παράδειγμα εγω πήρα :
Ειναι μια λοσιόν σώματος που σε μαύριζει σταδιακά και ένα πινελο kabuki.Τιμες 12,90€ λοσιόν και 8,40€ kabuki.Τελικο πόσο 12,90€ και το πινελο ουσιαστικά δώρο.
Εγω απο τότε μόνο έτσι παίρνω  προϊόντα sephora γιατί αλλιώς μου φαινονται λίγο ακριβά.Φιλακια πολλα πολλα κορίτσια καλές αγορές :-D

5 σχόλια:

  1. Wonderful post...I really like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Thank you sooo much for the follow.^^
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Lovely greets

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω για πόσο καιρό θα υπάρχει αυτή η προσφορα αν έχεις Vodafone μην το καθυστερεις καθόλου :-D

      Διαγραφή