Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Too Faced Better Than Sex Mascara / Demo & Review




Σας ετοίμασα ένα βίντεο review για μια πραγματικά υπέροχη μάσκαρα που μου έχει κλέψει την καρδιά!!

Γενικά η εταιρεία Too Faced έχει γίνει η καινούργια μου εμμονή και αυτό γιατί όσα καλλύντικά έχω δοκιμάσει με έχουν αφήσει 100% ικανοποιημένη  και πραγματικά χαλάλι τα χρήματα που έχω δώσει για να τα αποκτήσω !!

Η συλλογή μου μεγαλώνει από προιόντα Too Faced οπότε θα έχουμε πολλά ανάλογα review φέτος !!

Ελπίζω να σας αρέσει το βίντεο και να το βρείτε χρήσιμο ,θα χαρώ πολύ να μου πείτε την άποψη σας κάτω στα σχόλια .

                                                                Φιλάκια πολλά
                                                                       Kate Tzoe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου