Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Empties #13 - Maybelline,Kyana,Apivita,DKNY κ.α



Έχω πολύ καιρό να ανεβάσω στο κανάλι μου βίντεο Empties με αποτέλεσμα να μαζέψω τόσα πολλά πράγματα που ήταν αδύνατο να σας τα δείξω σε ένα βίντεο οπότε θα το χωρίσω σε part 1 και part 2 για να μην βγεί τεράστιο και σας κουράζω .

Σας δείχνω πολλά πραγματάκια που μου άρεσαν άλλα που δεν μου άρεσαν καθόλου και φυσικά όπως πάντα βάζω βαθμολογίες και σας λέω αν θα τα αγοράσω ξανά η όχι .

Θα χαρώ πολύ κάτω στα σχόλια του βίντεο να μου γράψετε αν έχετε δοκιμλασει και εσείς κάτι από όλα αυτά που σας δείχνω και να βάλετε και εσείς βαθμολογία από το 1-10 !!

                                                                   Φιλάκια πολλά
                                                                        Kate Tzoe 


 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου