Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Αγαπημένα Σεπτεμβρίου (M.A.C,Benefit,Apivita,Korres,Kueshi,κ.α)



Επιτέλους λέω εγώ αλλά και όλοι μου οι συνδρομητές ,έκανα το βίντεο με τα αγαπημένα μου προιόντα για τους μήνες του καλοκαιριού αλλά και το μήνα Σεπτέμβριο.Γενικά το καλοκαίρι μου την έσπασε στο θέμα μακιγιάζ γιατί το δέρμα μου ήταν χάλια από σπυράκια και λόγο ζέστης δεν μπορούσε να κρατήσει ούτε κονσίλερ πάνω στο πρόσωπο μου .

Τα προιόντα που θα δείτε σε αυτό το βίντεο είναι όχι απλα αγαπημένα αλλά λατρεμένα ακόμα και τώρα που σας γράφω αυτό το post .

Θα σας έχω κλασικά και εδώ την λίστα με τα προιόντα και θα χαρώ πολύ να δώ στα σχόλια και τα δικά σας αγαπημένα !!!


- Avene Reparateur apres-soleil
- Roc soleil protexion spray anti-age protection invisible spf30
- DmB gaia olive pistachio foot cream
- Messinian spa anti-aging protective eye cream
- Messinian spa micellar lotion
- Apivita face scrub with bilberry
- Kueshi Gel Καθαρισμού - Όλοι οι Τύποι Δέρματος http://goo.gl/Xu3o0V
- Apivita suncare κρέμα προσώπου ελαφριάς υφής με χρώμα spf30
- Benefit the PORE fessional
- Korres blush stick pink,natural
- M.A.C lipliner Soar

Φοράω:
Top : Bershka
Lips : Mac Ruby Woo
Nails : Essie find me an oasis



                                                                  Φιλάκια πολλά
                                                                      Kate Tzoe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου