Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Πώς βάζω εύκολα φακούς επαφής + συμβουλές (ft. Alensa.gr)



Γεία σας αγάπες μου σήμερα σας έχω ένα βίντεο τέρμα μα τέρμα διαφορετικό από τα άλλα που σας έχω κάνει .

Σε αυτό το βίντεο λοιπόν θα μοιραστώ μαζί σας τον απόλυτα μπακάλικο και διαφορετικό τρόπο που βάζω φακούς επαφής .Όταν αγόρασα πρίν περίπου 15 χρόνια για πρώτη φορά φακούς επαφής η χαρά μου ήταν απέραντη θα μπορούσα επιτέλους να βγάλω τα γυαλία μυωπίας ,έλα όμως που δεν μπορούσα να τους βάλω με τίποτα έφαγα μια ολόκληρη μέρα χωρίς αποτέλεσμα .

Μετά από μία εβδομάδα κλασικά είχα να πάω σε ένα σχολικό πάρτυ οπότε έβαλα τα δυνατά μου και τα κατάφερα (φυσικά μετά δεν μπορούσα να τους βγάλω αλλά ευτυχώς αυτό μου πήρε μόνο μισή ώρα και μετά το έμαθα ).

Οί φάκοι επαφής  με χρώμα που φοράω στο βίντεο είναι της εταιρείας topvue και είναι πραγματικά υπέροχοι.Το χρώμα δεν μοιάζει ψεύτικο είναι απόλυτα φυσικό και οι φακοί είναι super άνετοι και δεν τους νιώθεις καθόλου .

Τους φακούς ,το υγρό φακών και γενικά ότι χρειαστείτε από αξεσουάρ ,σταγόνες για τα μάτια κτλ θα τα βρείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα : http://www.alensa.gr/

- http://www.alensa.gr/gelone-360-ml

- http://www.alensa.gr/topvue-color

που έχει τεράστια ποικιλία αλλά και καταπληκτικές τιμές οπότε αξίζει να ρίξετε μια ματιά !

Αυτά από μένα ελπίζω να σας αρέσει να σας βοηθήσω  σε περίπτωση που σας δυσκολεύει η εφαρμογή των φακών επαφής ,για οποιαδήποτε απορία ρωτήστε με στα σχόλια !!
                                                                             
                                                                            Kate Tzoe
                                                                                 xoxo




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου