Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Giveaway / Κέρδισε μια μάσκαρα Maybelline the falsies volum express

Είμαι πολύυυυυ χαρούμενη σήμερα και θέλω να ξεκινήσω την μέρα μου με διαγωνισμό μόνο για εσάς . Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην σας κάνω δώρο κάτι που αγαπώ και εγώ που πάντα υπάρχει στην συλλογή μου και συστήνω σε ολες μου τις φίλες!

Σας παρουσιάζω λοιπόν :

την πολυαγαπημένη μου μάσκαρα the falsies volum express με ίνες προ-κερατίνης που προσφέρουν αποτέλεσμα φεύτικων βλεφαρίδων και απίστευτη καμπύλη που διαρκεί !!

Αν θέλεις να γίνει δική σου ακολούθησε τα βήματα :

1. Like στην σελίδα μου στο Facebook : https://www.facebook.com/KateTzoe
2. Δημόσια κοινοποίηση του διαγωνισμού στο Facebook
3. Γίνε μέλος στο blog μου gfc
4. Άφησε μου ένα σχόλιο με το όνομα που με ακολουθείς στο facebook για να μπορέσω να κάνω την κλήρωση .

                Φιλάκια πολλά σας αγαπώ πολύυυυ και καλή επιτυχία σε όλους !!!

* Ο διαγωνισμός θα λήξει 20/10/2015 και ο νικητής θα ανακοινωθεί έδω αλλά και στην σελίδα μου στο facebook


Ο διαγωνισμός έκλεισε και νικήτρια ειναι mica0877 !Στειλε αγαπηηηηηηη  μήνυμα inbox στην σελιδα μου στο Facebook για να παραλάβεις την μασκαρα !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου