Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

Πώς πέρασα φέτος το καλοκαίρι / διακοπές 2015

Σήμερα σας έχω ένα από εκείνα τα διαφορετίκα post που σας έλεγα, θα δούμε μέσα από φωτογραφίες πως πέρασα φέτος το καλοκαίρι ,που πήγα αλλά και μερικά από τα προιόντα  περιποίησης και αξεσουάρ που είχα πάντα και παντού μαζί μου .

Δεν μπορώ να πώ ότι ήταν και το καλύτερο μου καλοκαίρι ,ήταν ίσως από τα δυσκολότερα γιατί μετακομίσαμε το μαγαζί μας (μπορείς αν θέλεις να κάνεις και like στην σελίδα του μαγαζιού μας εδώ ) άρα όλη μέρα τρέχαμε μέσα στην ζέστη και η διακοπές ήταν ελάχιστες.Πήγαμε κλασικά όπως κάθε χρόνο στο εξοχικό μας στην Χαλκιδική και συγκεκριμένα στο Ποσείδι  ....

.....φυσικά η πρώτη μέρα διακοπών είχε συννεφιά, δεν περίμενα κάτι καλύτερο αλλά από την κάψα στην πόλη το προτιμώ!

Φυσικά υπάρχουν γάτες παντού μέσα και έξω από το σπίτι σύνολο 30 περίπου !!


 

το μόνο βερνίκι που έβαψα φέτος τα νύχια μου απλά λατρεία No 14 pomegranate
δεν σταμάτησα να τα φοράω είναι βολικά και ταιριάζουν με όλα ,τα πήρα από το μαγαζί της αδερφής μου το Πάφυλλο που βρίσκεται Παλαιών Πατρών 16 στην Θεσσαλονίκη .Η ίδια λύσσαξε να μου βάλει χάντρες και κοχύλια επάνω αλλά εγώ τα ήθελα σκέτα ,όταν τα βαρεθώ θα πάω να μου τα διακοσμήσει( κάνε like εδώ https://www.facebook.com/pafullo?ref=hl  )


αυτό το μαγιό απλά το αγάπησα φέτος LucLuc : http://goo.gl/vAf8Md
Αγαπημένο βιβλίο για την παραλία 
Μοναδικός συνδιασμός που έκανα με κραγιόν ήταν από Mac το Patisserie και το αγαπημένο μου μολύβι Soar 

Μας τα έκανε δώρο η αδερφή μου από το μαγαζί της για να μην μας πιάνει το μάτι με το καινούργιο μαγαζί χιχιιχιιι το κόκκινο για μένα και το μαύρο για το Χρήστο !!
                 Αυτά από μένα να έχουμε ένα υπέροχο χειμώνα και του χρόνου αγάπεεεεες
                                                                         
                                                                          Kate Tzoe
                                                                              xoxo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου