Τρίτη 12 Μαΐου 2015

Νέα πινέλα από την κλασική σειρά Real Techniques !!!

Γειά σας κοριτσάρες μου δηλώνω ενθουσιασμένη που σας γράφω αυτό το post γιατί είναι μεγάλος ο έρωτα που έχω για τα πινέλα real techniques οπότε με το που είδα ότι έβγαλαν κάποια καινούργια έπρεπε να πληροφορήσω και εσάς!!!
 
Δεν είναι πολλά ουσιαστικά είναι 2 πινέλα και ένα σέτ από την οικονομική κλασική σειρά και όχι από τα bold metals collection όπου προσωπικά τα θεωρω λίγο ακριβά (σας έχω κάνει και για αυτά αναλυτικό blog post εδώ  .
 
Πρίν σας μιλήσω για το πρώτο πινέλο να σας πώ ότι το έχω παραγγείλει από το ηλεκτρονικό κατάστημα iHerb.com όπου βρίσκω πως είναι το μόνο που έχει τόσο καλές τιμές σε όλα τα πινέλα της εταιρείας .Tο ήθελα τόοοοσο πολύ αλλά από την στιγμή που βγήκαν εδώ και περίπου ένα μήνα ήταν πάντα sold out,έτσι όταν είδα ότι το έχουν το έβαλα στο καλάθι μου και έκανα την παραγγελία με την ταχύτητα του φωτός !!
 
Πάμε να τα δούμε λοιπόν :
 
- Sculpting brush και όπως μπορείτε να καταλάβετε και από το όνομα του είναι το τέλειο πινέλο για τα κάνουμε κοψίματα.Η τιμή του 9,99$. http://goo.gl/yYImur
 
Δεύτερο είναι ένα σετάκι που αποτελείται από 3 πινέλα, το καινούργιο sculpting brush ένα fan brush που δεν υπάρχει μόνο του παρά μόνο σε αυτό το σέτ και είναι για να αφαιρείς σκόνη απο σκιές που μπορεί να έπεσαν κάτω από τα μάτια, για να βάζεις ελαφρά πούδρα κάτω απο τα μάτια ή λάμψη .Γενικά είναι ένα πινέλο που εγώ δεν του βρίσκω καμία χρήση γι' αυτό και δεν έχω παρόμοιο νιώθω ότι δεν μου χρειάζεται.Τέλος το σέτ περιέχει το setting brush που το έχω και το αγαπώ είναι υπέροχο για το concealer ,για λάμψη  για όλα το αγαπώωωω !!!Η τιμή του σέτ είναι στα 19,99$. http://goo.gl/qYm4LT
 
 

Τρίτο και τελευταίο είναι ένα πινέλο λοξό για την τοποθέτηση του concealer από ότι λέει και να σας πώ την αλήθεια είμαι πολύ περίεργη για αυτό το πινέλο και σίγουρα σε επόμενη παραγγελία μου θα το πάρω και αυτό .Η τιμή του είναι στα 7,99$. http://goo.gl/uveKWI

 
Αυτά από μένα αγάπες θέλω πολύ να μου πείτε κάτω στα σχόλια αν σας άρεσε κάποιο από αυτά τα πινέλα και αν σκοπεύετε να τα αγοράσετε.Επίσης σας βαζω τον κωδικό έκπτωσης που έχω από το site iHerb που είναι WFF553  και μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε μόνο για την πρώτη σας παραγγελία και θα έχετε έκπτωση 5$ ή 10$ ανάλογα με το ποσό που θα ψωνίσετε .
 
Φιλάκια πολλά
Kate Tzoe



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου