Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Πώς μάκρυνα τα μαλλία μου !!


 
Κορίτσια μου αυτό είναι ένα βίντεο που μου έχετε ζητήσει πολλές φορές και επιτέλους βρήκα το χρόνο να σας κάνω !Σας εξηγώ λοιπόν πώς κατάφερα να μακρύνω και να κάνω λαμπερά και γεμάτα υγεία τα κατεσταμμένα και καμμένα μαλλιά μου !!
 
Κάποτε είχα άχυρα  και όχι μαλλιά δεν μπορούσα να καταλάβω με τίποτα ότι αυτό δεν ήταν σωστό ότι δεν πρέπει ανάλογα με τα κέφια μου να ξεσπάω όλα μου τα προβλήματα εκεί ,γιατί κακά τα ψέματα εμείς οι γυναίκες ότι και να έχουμε το πληρώνει το κεφάλι μας .Φυσίκα πάντα με την δικαιολογία της ανανέωσης π.χ μετά απο χωρισμό, είναι μεγάλο το ποσοστό των γυναικών που κάνουν δραματικές αλλαγές για να νιώσουν καλύτερα .....εεε έτσι ήμουν και εγώ που ορκιζομουν στο ξανθό πλατινέ γιατί νόμιζα ότι μόνο έτσι είμαι εντυπωσιακή.
 
Τρομερά εντυπωσιακή και χωρίς φρύδια χιχιχι !!
 
Όχι κορίτσια μου σε αυτό το blog θα σας κάνω πλύση εγκεφάλου για να αγαπάτε και να προσέχετε τα μαλλιά σας έτσι ώστε να είναι πάντα πλούσια και λαμπερά, έγω έκανα το λάθος και για 10 ολόκληρα χρόνια τα κατέστρεφα με ντεκαπάζ δεν θα αφήσω και εσάς να κάνετε αυτό το λάθος !!!
 
Ελπίζω να σας αρέσει το βίντεο και να το βρείτε χρήσιμο,περιμένω τα σχόλια σας !!
 
Φιλάκια πολλά
Kate Tzoe
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου