Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Get ready with me - Makeup- Hair - Outfit / Kate Tzoe



 
  Κορίτσια μου σας ετοίμασα ένα βίντεο που δεν έχω κάνει ποτέ ξανά,ουσιατικά θα σας δείξω την προετοιμασία μου για μια πρωινή βόλτα κάτι πάρα πολύ απλό ίσα ίσα να είμαι περιποιημένη και φρέσκια.

  Εφαρμόζω πολύ αγαπημένα μου προιόντα όπως η CC από την Youth Lab που κρύβει όλες μου της δυσχρωμίες και κάνει ομοιόμορφο το προσωπο και το λαδάκι μαλλιών healing oil treatment απο την Macadamia που έχει μπεί για τα καλά στην καθημερινή μου ρουτίνα!

  Αυτά από μένα ελπίζω να το απολαύσετε και θα χαρώ πολύ να δώ τα σχόλια σας !!!

                                                           Φιλάκια πολλά
                                                              Kate Tzoe
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου