Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Αγαπημένα Φεβρουαρίου 2015 / Kate Tzoe





 
Γειά σας κορίτσια μου, κόντεψε να φύγει ο μήνας αλλά εγώ εκείιιιιιι επιμένω και θέλω να σας δείξω τα αγαπημένα μου προιόντα για το μήνα Φεβρουάριο.
Πλέον θέλω να είμαι συνεπείς και να σας κάνω καθε μήνα τα αγαπημένα του μήνα γιατί πρόσεξα ότι σας αρέσουν πολύ οπότε θα κοιτάξω να μην σας απογοητεύσω .
 
Αποφάσισα ότι κάθε μήνα θα σας λεώ και δύο αγαπημένα μου blog γιατί παρακολουθώ φανατικά κάποια από αυτά οπότε θα έχουν  μια ξεχωριστη θέση στα βίντεο και στην καρδιά μου!!!
 
Τα δύο blog που ανέφερα για το μήνα Φεβρουάριο ειναι :
 
Σας προτείνω να ρίξετε μια ματιά και στα δύο αυτά blog γιατί πραγματικά είναι υπέροχα και αξίζουν την αγάπη μας!!!
 
Αυτά από μενά ελπίζω να σας αρέσει και θα χαρώ να δώ τα σχόλια σας!!
 
Φιλάκια πολλά
Kate Tzoe
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου