Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Back to Mac - Sephora 1+1 / Kate Tzoe





Γειά σας κοριτσαρες μου σήμερα σας ετοίμασα ένα  υπέροχο βίντεο για δύο υπηρεσίες απο δύο λατρεμένα μας καταστήματα που μπορούν να μας γλιτώςουν από έξτρα έξοδα !
Πρώτη είναι το Back του Mac οπου επιστρέφεις 6 άδειες σου συσκευασίες Mac πίσω στο κατάστημα και παίρνεις δωρο μια σκιά της επιλογής σου.Εγώ έκανα χτές ένα Back to Mac και πήγα έτοιμη να πάρω  την σκιά all that glitters και μου έκοψαν την χαρά γιατι μου είπαν πως άλλαξε και αντί για σκιά θα πρέπει να επιλέξω ένα lipgloss !Έτςι διάλεξα το lipglass cultured φυσικά με την βοήθεια της Πέλης γιατί έγω δεν μπορούςα να διαλέξω με τίποτα !!! 


Και δεύτερη υπηρεσία είναι από τα Sephora σε συνεργασία με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Vodafone ,όπου στελνεις πάντα από κινητό Vodafone την λέξη Sephora στο 54646 με χρεωση 0,50€ και μπορείς να επιλέξεις δύο προιόντα της εταιρίας Sephora και Priorities  και παίρνεις το 1 δωρεάν (στην υπηρεσία δεν συμμετέχουν οι παλέτες Sephora και δεν μπορείς να συνδυάσεις μαζί προσφορές που  μπορεί να έχουν εκείνη την ημέρα επιλέγεις ή την προσφορά ή το 1+1 ).


Αυτά από μένα κορίτσια μου ελπίζω να βρείτε χρήσιμο το βίντεο και θα χαρώ πολύ να δώ τα σχόλια σας !!

Φιλάκια πολλά
Κατερίνα 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου