Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Νικητής του μεγάλου διαγωνισμού Lady Gaga,Mac,Benefit,Nyx !!! / Kate Tzoe

Λοιπόν αγάπες μου έφτασε η ώρα να ανακοινώσω το νικητή του μέγαλύτερου μου διαγωνισμού ώς τώρα  που έφτασε της 5140 συμμετοχές.Χαίρομαι πάρα πολύ που σας άρεσε τόσο πολύ το δώρο μου και ο λόγος που κράτησα άλλη μια εβδόμαδα το διαγωνισμό ήταν οι πάρα πολλές συμμετοχές που είχε κάθε μέρα ,οπότε ήθελα να δώσω την ευκαιρία σε ακόμα περοσσότερα κορίτσια να πάρουν μέρος .......!!
 
                                                          Ειρήνη Παπαγεωργίου

Παντα τυχερή κοπέλα μου σου έχω στείλει μήνυμα στο Facebook και έχεις περιθώριο να απαντήσεις μέσα σε 4 ημέρες !!Όλοι οι υπόλοιποι υπομονή γιατί αύριο ξεκινάει καινούργιος διαγωνισμός !!!

                                                                       Φιλάκια πολλά
                                                                              Κατερίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου