Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Η wishlist μου για το μήνα Φεβρουάριο 2015 - για τα γενέθλια μου !!

Έχω πάρα πολύ καιρό να σας δειξώ τα πραγματάκια που μου έχουν γίνει εμμονή και θέλω να αγοράσω ,που τα σκέφτομαι συνέχεια και φυσικά όταν κάτι είναι όλη την ώρα στο μυαλό σου το βλέπεις και πάντου μπροστά σου, όποτε κάθε μήνα έχω στόχο να αγοράζω τουλάχιστον 4 πράγματα από την wishlist μου πάντα με προτεραιότητα σε αυτά που έχω ανάγκη .Καλά τώρα δεν έχω ανάγκη κάθε μήνα και 1 κραγιόν αλλάααα δεν μπορώ κορίτσια μου τα βλέπω και τα θέλω όλα !!!Δύο από αυτά τα πήρα είναι στα χέρια μου αλλά θα τα βάλω στην λίστα γιατί ήταν τα δύο top μου οπότε πρέπει να τα αναφέρω και αυτά !!!

Αυτή η φωτογραφία με έχει ξεσηκώσει από την πρώτη στιγμή που την είδα στο Pinterest (ναι έχω και εκεί λογαριασμό αν είστε και εσείς τρελές με το Pinterest μπορείτε να με ακολουθήσετε εδω Pinterest ) είναι το κραγιόν Brave από Mac που έχει τελείωμα satin και το υπέροχο lipliner Soar .Ο συνδιασμός αυτός είναι πραγματικά απίστευτος και φυσικά όσες φορές και αν έχω πάει σε κατάστημα Mac είναι sold out.Που θα μου πάει θα τα βρώ κάποια στιγμή θα ψάξω παντού και θα τα κάνω δικά μουυυυυ!!!!

 
Επόμενη είναι η κρέμα ματιών με αβοκάντο από την εταιρεία Kiehl's, την έχω βάλει ξανά μέσα σε wishlist κάποιου μήνα αλλά από τότε δεν την είχα αγοράσε,ι μέχρι πριν λίγες ημέρες που δεν άντεξα γιατί βρέθηκα στα Attica οπότε πέρασα και από την Kiehl's την είδα από κοντά έσκασα τα 25€ που κοστίζει και έφυγα χοροπηδώντας από το κατάστημα !!!Το μόνο που θα σας πώ για την κρεμούλα αυτή είναι πως αξίζει κάθε ευρώ που έδωσα και κρίμα που δεν την είχα αγοράσει νωρίτερα(σε πολύ λίγο καιρό θα σας έχω και αναλυτικό review ).
 
 
Αυτά τα παπούτσια είναι πραγματικά η εμμονή μου, τα βλέπω παντού δεν τολμώ να ανοίξω το instagram και τσούπ μπροστά μου .Τα ήθελα πραγματικά απελπίσμενα αλλά δεν υπήρχαν πουθενά μέχρι πουυυ τα βρήκα στο Mediterranian Cosmos στο κατάστημα Dale dream στα 59,90€ και στον υπέροχο συνδιασμό λευκό-φούξ που δεν περίμενα να υπάρχουν με τίποτα και το καλύτερο είναι πως μου τα πήρε δώρο ο Χρήστος για τα γενέθλια μου τελειάαααα !!!Ναι τώρα άρχισα πλέον να κοιμάμαι ήσυχα χωρίς να τα βλέπω ακόμα και στον ύπνο μου!!!!
 
 
Για το τέλος άφησα 2 προιόντα περιποίησης προσώπου ,ειναι o καταπληκτικος ορος  Caudalie Vinosource S.O.S. Thirst Quenching Serum  και το πάρα πολύ γνωστό beauty elixir ένα προιόν που βλέπω σε πάρα πολλές YouTubers και Bloggers από την πρώτη στιγμή που άρχισα να ασχολούμαι με αυτά και εγώ.H τιμή που τα έχω βρεί σε ηλεκτρονικά φαρμακεία είναι πάνω κάτω στα 18-19 € ο ορός και 7-8€ το beauty elixir στα 30ml.Tα δύο αυτά θα μου τα πάρει δώρο η μαμά μου για τα γενέθλια μου γιουπίιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!
 
 
 
Αυτή είναι λοιπόν αγάπες μου η μικρούλα wishlist μου για Φεβρουάριο-γενέθλια θα χαρώ πολύ να μου γράψετε αν έχετε κάτι από όλα αυτά και αν σας έχει αρέσει !!
 
Φιλάκια πολλά
Κατερίνα
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου