Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Δείγματα #1 η άποψη μου και αν θα αγοράσω κάτι από αυτά !!

Κορίτσια μου όπως σας ανακοίνωσα στο τελευταίο μου βίντεο, θα ξεκινήσω μια σειρά από post με θέμα τα δείγματα που έχω δοκιμάσει όπου θα σας λέω την άποψη μου αλλά και αν σκέφτομαι να τα αγοράσω σε full size.Για μένα τα δείγματα είναι πάρα πολύ σημαντικά γιατί έτσι μπορείς να καταλάβεις αν ένα προιόν σου αρέσει αλλά και αν είναι καλό για το δέρμα σου γιατί πολλές κοπέλες έχουν θέματα με αλλεργίες(όπως η αδερφές μου) και είναι κρίμα να αγοράσεις ένα προιόν να δώσεις αρκετά χρήματα και τελικά να το πετάξεις γιατί σου προκάλεσε κάποιον ερεθισμό.Είναι τεράστιο λάθος που σε πάρα πολλά καταστήματα δεν δίνουν δείγματα και που όταν τους το ζητήσεις σε κοιτούν σαν να ζητιανεύεις, η μόνη εταιρεία που ξέρω εγώ να δίνει δείγματα με χαρά και μάλιστα χωρίς να αγοράσεις κάποιο προιόν είναι η Kiehl's και ορισμένα ηλεκτρονικά φαρμακεία όπως το 2happy.gr και το box pharmacy.gr που σε γεμίζουν με δείγματα.

Πάμε να δούμε τα 4 δειγματάκια μου :


1.Η καινούργια κρέμα από την Apivita  η Αqua Vita που είναι ενισχυμένη με φυτοενδορφίνες λυγαριάς για λιπαρές-μικτές επιδερμίδες και είχα δύο απο αυτά οπότε την χρησίμοποίησα για τουλάχιστον μια εβδομάδα,οπότε έχω να σας πώ ότι κάνει πάρα πολύ καλή ενυδάτωση και πρόσεξα μεγάλη ελαστικότητα στο δέρμα μου.Κρατούσε απαλή την επιδερμίδα μου πολλές ώρες και είναι μια κρέμα που θα πρότεινα σε ηλικίες 18-29 και αυτό γιατί τα δέρματα πάνω από τα 30 έχουν μεγαλύτερες ανάγκες.Εγώ δεν θα την αγοράσω αλλά είναι μια πάρα πολύ καλή κρέμα και κάνει αυτά που υπόσχετε. H τιμή της σε ηλεκτρονικά φαρμακεία πάντα παίζει περίπου στα 24€ πάνω κάτω.

2.Clinique smart custom-repair serum ένα τρομερό serum πραγματικά ,λεπτόρευστο που απορροφάται άμεσα από το δέρμα και η ποιότητα του είναι φοβερή.Υπόσχεται οτι αντιλαμβάνεται την φθορά του παρελθόντος στην επιδερμίδα και αλλάζει το μέλλον της ,για να καταλάβεις όμως κάτι τέτοιο πρέπει να το χρησίμοποιήσεις αρκετό καιρό αλλά είναι ένα προιόν που έκατσε πάρα πολύ καλά στο δέρμα μου.Τιμή-έμφραγμα στα 50 κάτι € τα 30ml και 70 κατι € τα 50ml αν και η τίμες παίζουν πάρα πολύ ανάλογα με την προσφορά που μπορει να το βρείτε,Εγώ το έχω βάλει σε μελλοντική wishlist !!!

3.Caudalie vine body butter ένα βούτυρο σώματος με πάρα πολύ καλή υφή ,πλούσια αλλά την απορροφά σχετικά γρήγορα το δέρμα, ιδιαίτερα αν έχετε ξηρή επιδερμίδα.Να πώ την αλήθεια περίμενα να έχει πολύ καλύτερο άρωμα και δεν θα το αγοράσω γιατί για τα δικά μου γούστα η μυρωδιά του είναι τραγική.Η τιμή του πάνω κάτω στα 16€.

4.Lierac sensorielle huile seche tonifiante ένα ξηρό λάδι για σώμα,μαλλία και πρόσωπο πραγματίκο όνειρο.Έγω το μοναδικό λαδί τέτοιου τύπου που έχω δοκιμάσει είναι από την εταιρεία Nuxe και έχω να σας πώ ότι της Lierac είναι 100 φόρες καλύτερο και μπήκε άμεσα στη wishlist μου.Έχει υπέροχο πάρα πολύ ελαφρύ άρωμα από άνθος πορτοκαλιάς και κάνει ένα δέρμα κάτσε καλά.Μου έπεσε καταλάθος μεγάλη ποσότητα στο χέρι και όμως το δέρμα μου το απορρόφησε με μεγάλη ευκολία και ήταν απαλό για πάρα πολλές ώρες.Τιμή στα 22€ αλλα το αξίζει !!

Αυτά ήταν λοιπόν όπως καταλάβατε το τελευταίο σκοπεύω σύντομα να το αγοράσω,θα χαρώ πολύ να μου γράψετε στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει και εσείς κάτι από αυτά που σας έδειξα και αν σας έχει αρέσει !!

                                                             Φιλάκια πολλά
                                                                Κατερίνα


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου