Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Clothing & accessories haul winter 2014





Κοριτσάρες μου για πρώτη  φορά στο κανάλι  μου σας ετοίμασα ένα βίντεο με ρούχα ,παπούτσια και λίγα αξεσουάρ ,ειναι πραγματάκια που αγόρασα όλους τους δύο προηγούμενους μήνες .Τα περισσότερα μου τα έκαναν δώρο στην γιορτή μου και πέντε απο αυτά είναι δωράκια για review απο τα γνωστά μας Κινέζικα  site.Τα δύο λοιπόν site που θα σας μιλήσω σε αυτό το βίντεο  είναι το Sheinside που εχει κατά την άποψη μου τα καλύτερα ρούχα από τα περισσότερα  site του είδους και 
το Rosegal που έχει  τρομερή ποικιλία σε κολάν  (αν θελήςω ξανά κολάν πρώτα θα κοιτάξω εκεί, έχει
υπέροχα σχέδια σε τιμές που δεν υπάρχουν πουθενά).
Τέλος θα ήθελα να αναφέρω και κάποιες αγορές που έκανα από την Nike του Mega Outlet που νομίζω πως έχει ένα σε Αθήνα και ένα σε Θεσσαλονικη και θέλω να πως σε όλες ότι πραγματικά αξίζει τον κόπο να πάτε γιατί θα βρείτε τρομερά κομμάτια σε καταπληκτικές τιμές που σοκάρουν !

Ελπίζω να σας αρέσουν ...
φιλάκια πολλά 
Κατερίνα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου