Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Το μακιγίαζ μου σήμερα



Υπάρχουν μερικές αγάπες που κρατούν πολύ καιρό , όπως και αυτά εδώ τα baby's που δεν μπορώ να σταματήσω να χρησιμοποιώ καθημερινά.Αυτό το άτιμο χέρι πάει μόνο του και τσούπ τα αρπάζει συνέχεια, όσα και να εχω όσα και να μου κλείνουν το μάτι κάθε μέρα αυτά εδώ πρωταγωνιστούν στην πρωινή μου εμφάνιση .

Δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο κραγιόν για το πρωί από το patisserie της MAC, μπορεί να μην έχει την τρελή απόδοση όμως η gloss υφή του ταιριάζει πάρα πολύ στο δικό μου γούστο γιατί όπως θα έχετε  καταλαβει  δεν το έχω πολύ πολύ με τα έντονα κραγιόν το πρωί.

Η λατρεμένη μου παλέτα NUDE tube απο the Balm κάνει το βλέμμα μου ξεκούραστο και είναι πραγματικά από της καλύτερες μου αγορές φέτος και τα αγαπημένα μου πινέλα ματιών για ένα εύκολο μακιγιάζ με ελάχιστες κινήσεις είναι  από SEPHORA, που δυστύχως νομίζω σταμάτησαν να κυκλοφορούν πρίν προλάβω να τα αγοράσω όλα .

Τέλος πρίν βγώ απο την πόρτα βάζω δύο μαγικές πινελιές λάμψης από το mary lou manizer  της the Balm και είμαι έτοιμη. Πάνω απ όλα φρέσκια και δροσερή ,τουλάχιστον εμφανισιακά γιατί όλα αυτά τα προιόντα κρύβουν την τεράστια κούραση που έχω κάθε μέρα !

Άλλη  μια  δύσκολη και κουραστική μέρα με περιμένει, αλλά θα με βρεί  προσεγμένη και λαμπερή !!!

                                                               Φιλακια πολλα
                                                                   Κατερινα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου