Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Πως έκανα pigment μια shimmer σκιά που έσπασε και έφτιαξα το τέλειο dupe για το pigment Naked απο Mac!

Πρίν από αρκετό καιρό είχα αγοράσει μια υπέροχη shimmer σκιά απο την εταιρεία Essence ήταν η : 3D eyeshadow   04 Irresistible Caramel Cream

μια απίστευτη σκιά με φανταστική λάμψη που αν την βρείτε σας προτείνω να την αρπάξετε με τα μάτια κλειστά !΄Οταν έφτασα σπίτι ανακάλυψα οτι τα είχα κάνει μαντάρα ....μέσα στην σακούλα με τα πράγματα είχε σπασει η σκιά και ήταν όλα χάλια ...
με πείραξε πολύ γιατί δεν είχα προλάβει καν να δώ αν είναι καλη, τελικά ομως ετσι οπως ειδα την
υπεροχη λαμψη που ειχε δωσει σε ολα τα πραγματα μεσα στην σακουλα ειπα γιατι οχι να την κρατήσω να σώσω οτι μπορούσα και να το βάλω μέσα σε ένα άσχετο καθαρό βαζάκι!
 
 
Αυτό και έκανα πήρα ένα ποτήρι και έβαλα μέσα όλα τα κομματάκια που είχαν μείνει στην συσκευασία και τα πάτησα με ενα κουτάλι να γίνουν σκόνη,τέλος την έβαλα σε ένα καθαρό βαζάκι από μια κρέμα ματιών της μαμάς μου καιιιι έτοιμο το υπέροχο μου pigment !
 
Τα δύο χρώματα ενώθηκαν και το αποτέλεσμα είναι το τέλειο dupe για το πολύ γνωστό pigment naked απο την εταιρεία Mac :
Αν λοιπόν δεν έχεις τα χρήματα για να αγοράσεις το pigment Naked μόλις σου βρήκα την απίστευτα οικονομική λύση να το αποκτήσεις .Φυσικά πήγα στο κατάστημα Mac και εχω κάνει το check μου οπότε ναι είναι το τέλειο dupe !
 
Φιλάκια πολλά Κατερίνα
 
 
 

8 σχόλια:

  1. ωωωω καλή φάση!!! ;)
    Σιγά μην την πέταγες ολοκαίνουρια σκια!!
    Τελικά κατέληξε πολύ καλύτερα!χιχι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελικα ναι μου βγηκε σε καλο και την φοραω καθε μερα !!Ασε που με βρεγμενο πινελο το αποτελεσμα απλα δεν υπαρχει !!!

      Διαγραφή
  2. εμω μαζι με αυτην αγορασα και αλλη μια επισης 3D, την οποια εριξε η κορη μου κατω και εγινε μανταρα! την εβαλα μεσα σε ενα αδειο βαζακι και την βαζω με βρεγμενο πινελακι και ειναι καταπληκτικη!!! σεγα μην την πεταγα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα καναμε το ιδιο πραγμα !!!δεν ειναι super?σιγα μην το πετουσα με τιποταααα !!

      Διαγραφή
  3. Καλή ιδέα!! Εγώ είδα στο youtube έναν πολύ εύκολο τρόπο να ξανακάνεις compact την σκιά αμα σπάσει:
    Την κάνεις σκόνη με μία καρφίτσα, προσθέτεις καθαρό οινόπνευμα και μετατρέπεις το μίγμα σε "λάσπη". Έπειτα ανακατεύτεις και με ένα κέρμα που το εχεις περιτυλιξει με απορροφητικο χαρτί ισιώνεις την επιφανεια του μίγματος, και το αφηνεις ανοιχτο για 3-4 ωρες να στεγνώσει... Τελικα δε θα μυριζει καθολου το οινόπνευμα, και η σκια θα ειναι ιδια με πριν (μην σου πω και καλύτερη!).
    Φιλιά Κατερίνα μου, να έχεις ένα πολύ ευτυχισμένο 2015!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη χρονιαααααα αγαπηηη!!Το ακουγα οτι μπορεις να το κανεις αλλα δεν ηξερα πως τωρα που μου ειπες πως θα το κανω σιγουρα την επομενη φορα τελειααααα !!!

      Διαγραφή
  4. Εχω αγοσασει και εγω αυτη την σκια super η ιδεα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυυυ!!ειναι υπεροχη και αν την κανεις pigment δεν θα σου τελειωσει ποτε !!

      Διαγραφή