Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Lorvenn Exotic oil review

Κοριτσια μου σημερα σας εχω review απο ενα προϊόν που έβαλα και στα 13 Αγαπημενα του 2013 γιατι πραγματικα το αξίζει .
Ειναι το υπεροχο λαδακι μαλλιών που χρησιμοποιώ εδω και αρκετό καιρο απο την εταιρεία Lorvenn το Exotic oil :

Λεει οτι ειναι εμπλουτισμένο με τα εξωτικά θρεπτικά έλαια Argan,Monoi de Tahiti,Adyssinian,βιταμίνες Ε&F και φίλτρα UV.

Η τιμή του ειναι στα 11-13 € δεν θυμάμαι ακριβώς (εχει πολυ καιρό που το πηρα ) 125ml και το βρηκα στα hondos center.
Το χρησημοποιω κάθε μερα ,οταν λούζω τα μαλλια μου βαζω 2 πατήματα απο την αντλία για να τα ξεμπέρδεψω ,αφου τα στέγνωσω για τα δώσω λάμψη και τελεια λείανση και γενικα μέσα στην μερα οταν θελω να τα φρεσκάρω .Καμια φορά το βράδυ βαζω τέσσερα πατήματα σαν μάσκα και το αποτέλεσμα ειναι υπεροχο.Ενα ακόμα θετικό  του ειναι οτι μυρίζει υπεροχα σαν ακριβό άρωμα και κρατάει αρκετά στα μαλλια .
Γενικα εγω βασανίζω τα μαλλια μου με πιστολάκι πρέσα και βαφές οπότε αυτο το λάδι με εχει σώσει γιατι προστατεύει απο την θερμότητα και εχω δει τεράστια διάφορα στο θέμα ψαλίδα .Να σημειώσω εδω οτι εχω να κοψω τα μαλλια μου περιπου 15 μήνες και δεν εχω καθολου ψαλίδα αντίθετος ειναι λαμπερά και παρα πολυ μαλακά .
Εχω δοκιμάσει αλλα δυο λαδακια και αυτο ειναι το καλύτερο (θα σας κανω ενα post για ολα τα λαδακια πολυ εχω δοκίμασει).

Κοριτσια μου σας το προτείνω αυτο το προϊόν με κλειστά ματιά και μόλις μου τελειώσει θα τρέξω να το αγοράσω ξανα .Φιλακια άπειρα σε ολες .
ΚΑΤΕΡΙΝΑ 


4 σχόλια:

  1. Έχεις βραβείο :D
    Πέρασε από το blog μας για να το παραλάβεις :)
    http://maryblossom13.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το ειχα δει και γω αυτο το λαδακι, αλλα δε μου αρεσει καθολου η μυρωδια...γενικα η μυρωδια της γαρδενιας δε μου αρεσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ηξερα ότι το αρωμα είναι γαρδενια ..........χιχιχιχι.Ναι είναι αρκετα εντονη αν δεν σου αρεσει η γαρδενια λογικο τοτε :-)

      Διαγραφή