Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Liebser Award 2

Αυτο κοριτσια μου ειναι το δεύτερο βραβείο liebster που πηρα απο την πολυ πολυ όμορφη Γιασεμη crazyjazzytips4everything.blogspot.g  και απο 2 κοριτσια με ενα τελειο blog Μαρία και Χαρά Beautyshots.Σας ευχαριστω παρα πολυ που με σκεφτήκατε και χαίρομαι πολυ που έγινα μέλος στα blog σας γιατι μου άρεσαν και τα δυο παρααα πολυ.

Κλασικά λοιπόν εγω θα το αλλάξω λιγο θα σας βάλω εδω ενα σύνδεσμο απο το πρώτο βραβείο που είχα κανε για να δείτε τα 11 πράγματα που είχα γράψει για μένα .

Πρωτα θα απαντησω στις ερωτήσεις της Γιασεμη:






1.Το όνομα της καλυτερης σου φίλης;
Δεν ειναι κοπέλα ειναι ο Χρήστος το αγόρι μου το μωρό μου που με στηρίζει πάντα και ειναι κοντά μου και στα καλα στα άσχημα .
2.Πόσα ρουζ έχεις τελικά;

Εχω 4 ρουζ .
3.Αγαπημένο προϊόν ομορφιάς;
Ο όρος ενυδάτωσης απο Apivita εχει κανει θαύματα στο δέρμα μου .
4.Πρώτο πράγμα που κάνεις με 1000 € ;

Θα έπαιρνα δώρο στο αγόρι μου .
5.Πως θα ονόμαζες τον δικό σου πλανήτη;

Cat planet.
6.Πόσες μέρες,μήνες,χρόνια άργησε η αγάπη;

Παρα πολλα έπρεπε να περάσω τα χειρότερα για να έρθει επιτέλους στα 28 μου .
7.Που θα ήθελες να ζεις εκτός απο εκεί που ζεις τώρα;

Δεν ξερω πραγματικα ίσως απλα κάπου όμορφα .
8.Σχεδιαστής που θα ήθελες να σου ράψει ένα outfit;

Με πιάνεις απροετοίμαστη δεν ξερω δεν εχω κάποιον στο μυαλό μου.
9.Πόσο χρονών έκανες την πρώτη ηρωική έξοδο με φίλες σε Club;

Στο γυμνάσιο και δεν μου άρεσε καθολου πολυ αργότερα στα 23 έμαθα να βγαίνω και να περνάω υπεροχα.
10.Πόση αγάπη χωράει μια καρδιά;

Πολυ παρα πολυ <3
11.Πόσα χιλιόμετρα μακριά είναι η Γη απο τον Ήλιο; 

Πολυ χιχι :-)


Και αυτές είναι της Μαριας και της Χαρας:
1)Aγαπημένο Βιβλίο (και γιατί) ;
Αν και είναι λιγο παιδικο θα πω το(θα το γραψω όταν παω σπτιτι δεν θυμαμαι τιτλο)   γιατι μου το πηρε το μωρο μου και το αγαπω πολύ.
2)Τι δεν απουσιάζει ποτέ από το νεσεσερ σου ;
Κονσιλερ(παντα θα υπαρχει ένα χαζο σπυρακι που θα θελω να κρυψω)
3)Ας πούμε ότι μπορούσες να κάνεις 3 ευχές.Ποιές θα ήταν ;
Να δουλευω λιγοτερο ,να εχουμε χρονο με το Χρηστο,υγεια στους δικους.
4)Τι θα κάνεις την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ( ♥) ;
Πηγα για ποτο μετα το σχολασμα με το μωροοοο μου !
5)Πιστεύεις στην αγάπη ;
Ναι <3
6)Ποιό ήταν το πιο απογοητευτικό προϊόν ομορφιάς που έχεις αγοράσει ποτέ ?
Ένα κονσιλερ από MAC που είναι λαθος χρωμα (καταραμενη πωλητρια) και όταν πηγα σπιτι και το δοκιμασα ηθελα να ουρλιάξω πεταμενα 18€.
7)Θα έβαφες τα μαλλιά σου κάποιο έντονο και "έξαλλο" χρώμα ? :Ρ
Μπα τωρα με τιποτα
8)Θα ήθελες να σπουδάσεις στο εξωτερικό ? Και αν ναι , πού  ?
Τωρα πλεον είναι αργα για να σπουδασω εξωτερικο .χιχιχι
 
9) Τί δεν συγχωρείς ποτέ σε έναν άνθρωπο ?
Το ψεμα το κερατο καθετα .
10) Ποιά είναι η αγαπημένη σου σειρά ?
Fringe απλα αγαπω .
11) Ποιά ελληνικά νησιά έχεις επισκεφτεί ? Ποιό σου άρεσε περισσότερο ?
Δεν εχω παει σε κανενα αλλα σκοπευω .

Αυτά λοιπον από μενα ελπιζω να σας αρεσαν οι απαντησεις μου δεν θα κανω tag γιατι νομιζω το εχουν κανει ολες .Φυσικα και μπορει να το κανει οποιος θελει, αν το κανετε αφήστε μου το link στα σχολια για να το δω.
Φιλακιαααααα

ΚΑΤΕΡΙΝΑ

 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου