Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

GOLDEN ROSE-LONDESSA BLUSH 03 HOT PINK

Γεια σας κορίτσια μου,σημερα θα σας δειξω το αγαπημενο μου ρουζ από την εταιρεια Golden Rose-Londessa
Εχει αρκετο καιρο που μου ειχαν στειλει καποια πραγματάκια για να τα δοκιμασω και  ξεχωρισα  αυτό το ρουζακι:
 

 
  Είναι ένα ροζ σκουρο που παει προς το σαπιο μηλο,εχει πουδρενια, βελουδινη υφη και τρομερα εντονη αποδοση .Πολύ ευκολοφορετο χρωμα υπεροχο για πρωινο μακιγιαζ με ένα ελαφρη χερι και super εντονο για το βραδυ.Η συσκευασια πολύ γερη και πολυτελης για ένα τοσο οικονομικο προιον.Σας βαζω και φωτογραφια από το πισω μερος γιατι μπορει να σας ενδιαφερουν τα συστατικα του.

Από αυτή την σειρα σιγουρα θα αγορασω και εγω καποιες αποχρωσεις γιατι μου αρεσε παρα πολύ και σας το προτείνω ανεπιφυλακτα.


                                               Φιλακια πολλα
                                                  ΚΑΤΕΡΙΝΑ

16 σχόλια:

  1. Αχ τι ωραίο χρώμα!Που πουλάνε golden rose??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι παρα πολυ όμορφο .Εδω Θεσσαλονικη βρηκα Αριστοτελους δίπλα στα Hondos στο stop to shop.Αθηνα λογικα σε μαγαζιά τύπου euro store

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο χρωματάκι!Πολύ γλυκούλι!Ειδικά για άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι τελειο και για τωρα μια χαρά ειναι .Το χρώμα του ειναι περισσότερο στόχο απο οτι στην φωτογραφία .

      Διαγραφή
  3. έχω ακούσει τα καλύτερα γι' αυτά τα ρουζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχω δοκιμάσει ρουζ από την Golden Rose και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη! Ωραίο χρωματάκι!

    iwannaja.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφο και το χρώμα φαίνεται ευκολοφόρετο!@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ αχ αχ...θέλω εδω και καιρό να δοκιμάσω golden rose...και όλο κάτι άλλο γίνεται!πρέπει να τα δοκιμάσω!!
    σε έχω κάνει και tag σε ένα σούπερ χειμωνιάτικο tag!!πολλά φιλάκια!
    http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/2014/02/sweater-weather-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικα και θα το κανω .Ειδα τα ματ κραγιόν που έβγαλε τωρα η golden rose και εχω τρελαθεί πρεπει να ειναι παρα πολυ καλα :-)

      Διαγραφή
  7. νομίζω πως η Golden rose δικαίως έχει κερδίσει έδαφος...

    έχεις βραβειάκι!!!
    http://crazyjazzytips4everything.blogspot.gr/2014/02/the-liebster-blogger-awardi-dit-it-at.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έβγαλε και ματ κραγιόν τωρα νομιζω θα τα τιμήσω .Ευχαριστω πολυ για το βραβειοοοο <3

      Διαγραφή