Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Το δωρο που ελαβα απο ανταλλαγη αναμεσα σε bloggers.

Πριν από αρκετο  καιρο μια πολύ γνωστη μας blogger η Ζαχαρουλα Sugar beauty μεσα από ένα post που εκανε μας καλουσε να παρουμε μερος σε μια ανταλλαγη δωρων αναμεσα σε bloggers.Φυσικα και πηρα μερος γιατι τρελενομαι για κατι τετοια.
Εμενα μου εκανε δωρο η Μαρια από το blog Touch of beauty και παμε να δουμε το δωρακι που μου εκανε:

Να σας πω αρχικα ότι όλα μου τα πακετα όταν ερθουν στο μαγαζι και δεν ειμαστε ανοιχτα τα μαζευει μια γειτονισσα-φιλη και μου τα δινει όταν βρεθουμε.Αυτό το πακετακι το ειχε μερικες μερες και μου το εδωσε μετα από τις γιορτες.Καλυτερα γιατι εκει που ειχα παρει όλα τα δωρα αυτό ηταν ένα ακομα από το πουθενα οποτε χαρηκα παρα πολύ.
Μεσα ειχε μια καρτουλα με ευχες ένα μολυβακι από Essence για τα ματια σε μωβ χρωμα μια μασκαρα Essence GET BIG LASHES που ηθελα πολύ να δοκιμασω και ένα υπεροχο ζευγαρι σκουλαρίκια με νεραιδα .

Μου αρεσε παρα πολύ και ευχαριστω την Μαρια για το ομορφο δωρο που μου εκανε .

                                      Αυτά κορίτσια μου από μενα φιλακια πολλαααα
                                                                      ΚΑΤΕΡΙΝΑ

9 σχόλια:

  1. χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!ελπίζω να τα ευχαριστηθείς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα χαρεις τα δωράκια σου! Η μάσκαρα ειναι πολύ καλή! :)) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυυυ.Χαιρομαι που είναι καλη ακομα δεν την εχω δοκιμασει

      Διαγραφή
  3. πολυ ωραιο και το δικο σου πακετακι :) φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφοοοο ειδικά τα σκουλαρίκια μου άρεσαν πάρα πολύ! Από που είναι Maria Ag?
    Και η μάσκαρα δίνει πολύ καλό αποτέλεσμα, θα τη χαρείς!
    Αχ τι ωραία..περιμένω κι εγώ το δικό μου πακετάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ένα μαγαζί της Επταλόφου τα πήρα...δεν θυμάμαι όνομα...σόρρυ!

      Διαγραφή
    2. Ναι είναι που ομορφα από Θεσσαλονικη είναι η Μαρια.Ακομα δεν σου ηρθεεεεε?οοοοοο κριμαα αντε

      Διαγραφή