Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

AVON ANEW VITALE

Κοριτσια μου χρονια πολλα καλη χρονια να εχουμε και το 2014 να σας πραγματοποιησει όλα σας τα ονειρα .Ας πουμε ένα δικο μου είναι να βρουμε επιτελους καλυτερο σπιτι (αν και δεν το βλεπω).Τωρα που εχω χρονο για post θα σας δειξω 2 προιοντα που χρησιμοποιω κάθε μερα για τη περιποιηση του προσωπου.

 
Είναι από την εταιρεια AVON της σειρας ANEW VITALE περιποίηση προσωπου για νεανικες επιδερμιδες.Υποσχετε ενυδατωση, ξεκουραστη επιδερμιδα χωρις θαμπαδα, και προλαμβανει τις λεπτες-πρωτες ρητιδες.
 
Το πρωτο είναι μια κρεμα ματιων σε full size,όταν την απλωνεις κατω από τα ματια δινει λαμψη γιατι από μονη της εχει shimmer πολύ πολύ ψιλο.Αφηνει την περιοχη πολύ καλα ενυδατωμενη  και δεν είναι καθολου λιπαρη.Η τιμη της είναι από ότι ειδα τωρα σε ένα καταλογο 25,65 αλλα εχει συνεχεια προσφορες οποτε μπορει το βρειτε και σε πολυ χαμηλοτερη τιμη.
 
Το δευτερο είναι ένα gel καθαρισμου του προσωπου σε travel size που μου κρατησε 1 μηνα και το χρησημοποιουσα πρωι βραδυ.Είναι παρα πολύ παχυρευστο κανει τελειο αφρο και καθαριζει πολύ καλα το δερμα ,το αφηνει απαλο και τερμα ελαστικο.Παρα πολυ ποιοτικο για μενα προιον που αξιζει να δοκιμασετε.Η τιμη του σε full size είναι και εδώ τσιμπιμενη στα 19,20 .
 
Γενικα η σειρα anew είναι η ακριβη της Avon γιατι εχουν πολυ καλη ποιοτητα ολα τα προιοντα της.
Τωρα αν θα τα αγοραζα δεν ξερω να πω την αληθεια γιατι και τα δυο είναι ακριβα και μου αρεσει τοσο πολύ να δοκιμαζω καινουργια προιοντα ,οποτε θα δουμε . 
 
Εχετε δοκιμασε καποιο από τα δυο? Θα το αγοράζατε ποτε?
 
Φιλακια απειρα σε ολες
Κατερινα
 
 

4 σχόλια:

  1. Την κρέμα ματιών δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ το καθαριστικό προσώπου και είμαι ευχαριστημένη. Καθαρίζει και αφήνει απαλό το δέρμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανει νότιος πολυ καλη δουλεια .Μου άρεσε πολυ και μένα .

      Διαγραφή
  2. Τα έχω και τα 2!!Αρκετά καλά και μυριζουν τέλεια!!
    Το μόνο που ενοχλησε είναι η κρέμα που αν πάει κοντά στο μάτι τσούζει...
    Καλή Χρονιάα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλαααα καλη χρονιιαααα.Το είχε πει και μια αλλη blogger η Ζαχαρούλα οτι την τσούζει στα ματιά γι'αυτο και εγω την βαζω χαμηλότερα .Μου άρεσαν και εμενα πολυ.

      Διαγραφή