Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

The Christmas Tag

Γεια σας κορίτσια μου αυτό θα είναι ένα τελειο Χριστουγεννιατικο tag που μου εχει κανει η αγαπημενη μου Peli από το blog pelis beautyblog και φυσικα εχει γιορτινες ερωτήσεις .


1) Ποια είναι η αγαπημένη σου χριστουγεννιάτικη ταινία?
Μου αρεσουν πολύ 2 ταινιες το The Holiday και το Jingle all the way.

2) Ποια μυρωδιά σου θυμίζει έντονα Χριστούγεννα?
Κανελα.

3) Ποιο ήταν το καλύτερο δώρο Χριστουγέννων που πήρες ποτέ?
Δεν ξερω σιγουρα είναι αρκετα που μου αρεσαν πολύ.

4) Αγαπημένο σου γιορτινό σου τραγούδι?
Santa Baby - Kylie Minogue
http://youtu.be/7Ew_k_LzQWI

 5) Η καλύτερη ανάμνηση που είχες ποτέ την περίοδο των Χριστουγέννων?
Λόγο δουλειάς δεν είχα και πολλές καλές αναμνήσεις τα Χριστούγεννα αλλα φέτος πηγα πρωτη φορά μετά απο 11 χρονια στο κέντρο και ξετρελαθηκα ειναι υπεροχα να κανείς βόλτα να πίνεις ζεστη σοκολάτα και να άκους κάλαντα απο παντού .


6) Ποιο είναι το αγαπημένο σου Χριστουγεννιάτικο γλυκό?
Μελομακάρονα (εχω φάει τόσα πολλα που φοβάμαι να ανεβώ στην ζυγαριά )


7) Αστεράκι ή αγγελάκι στην κορυφή του δέντρου?

Αστερακι πάντα .

8) Αληθινό ή ψεύτικο δέντρο?

Πάντα ψεύτικο δεν μου αρέσει καθολου το αληθινό εκτός και αν το εχεις κανονικά σε γλάστρα η στο χώμα σε αυλή .

9) Χρωματιστά ή άσπρα λαμπάκια?

Χρωματιστά όσο περισσότερο πανηγύρι τόσο το καλύτερο .

10) Τι κάνεις συνήθως την παραμονή των Χριστουγέννων?

Τα τελευταια 4 χρονια παμε στο σπιτι της αδερφης μου ολοι και τρωμε τοσο πολύ που δεν μπορούμε να παμε πουθενα μετα ....χιχιχι
11) Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο από οτιδήποτε άλλο την περίοδο των γιορτών?
Βολτες και ατελειωτα ψωνια .

12) Τι μακιγιάζ επέλεξες να κάνεις φέτος για τα Χριστούγεννα?
Εκανα σκουρο μακιγιαζ στα ματια και δεν μου αρεσε καθολου .lol

 13) Πότε και πως έμαθες την αλήθεια για τον Άγιο Βασίλη?

Δεν θυμαμαι καθολου ποτε, αλλα πιστευα παραααααα πολύ ότι υπαρχει .


Αυτό ηταν κορίτσια μου το tag ελπιζω να σας αρεσαν οι απαντησεις μου.Κανω tag όλα τα κορίτσια γιατι από ότι ειδα το εχουν κανει οι περισσοτερες.Οποια το κανει μπορει να μου αφησει το link κατω στα σχολια .

Φιλακια πολλα σε ολες να περασετε υπεροχα και οι καινουργια χρονια να μας φερει μονο χαρες .
                                              Κατερινα

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου