Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Essence "get big lashes" triple black (fail)

Γεια σας κοριτσια μου σημερα εχουμε καινούργιο post με μια αποτυχία που έπεσε στα χέρια μου.Δεν ειναι άλλη απο την καινούργια μασκαρα της Essence "get big lashes" triple black.
Η τιμή της ειναι καλή περιπου 3,99 νομιζω αλλα ειναι πεταμένα λεφτά μου αρέσει που γράφει triple black εγω θα έλεγα καλυτερα triple διαφανη.
Το βούρτσακι ειναι αρκετά χοντρό αλλα το περιεχόμενο σκέτη απογοήτευση ειναι σαν να μην βάζεις τιποτα ουτε μήκος ουτε όγκο ουτε καν χρώμα .
Θα έλεγα οτι για μια μικρούλα στο γυμνάσιο ειναι καλή ,ίσα ίσα να νομίζει οτι βάζει κατι αλλα για μένα ειναι άχρηστη .Γενικα εχω καταλάβει οτι η Essence άρχισε να μην μου αρέσει καθολου.:-(
Ελπίζω να σας βοήθησα απο μια κακή αγορά .Εσεις κάνατε τελευταία κάποια κακή αγορά;
Απο μένα φιλακια πολλα πολλα σε ολες :-)



7 σχόλια:

  1. Κρίμα και ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάποια μάσκαρα της essence! Εγώ πλέον το ψάχνω παρα πολύ όταν είναι να αγοράσω κάτι (ακόμη και το πιο φθηνό και απλό) για να γλυτώσω αυτή την απογοήτευση! χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα κανείς.εγω είπα να δώσω μια δεύτερη ευκαιρία αλλα ήταν απογοήτευση .

      Διαγραφή
  2. Πολύ κρίμα :/ Έχω ακούσει και απο άλλες κοπέλες ότι δεν τις άφησε τόσο ικανοποιημένες. Έχεις βραβειάκι: http://luckystar21.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε είναι χάλια.Μόλις το εκανα και απάντησα στην τελεια ερώτηση σου .ευχαριστω πολυ <3

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστούμε πολύ πολύ για την ενημέρωση!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και περιττό να σου πω οτι την έχω λίγους μήνες τώρα και με έχει κατενθουσιάσει!!! Και απο όγκο και απο χρώμα! :) Τί να πεις, γούστα είναι αυτά! :) Φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή