Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Azade sandalwood review

Μα καλα ποσο καιρό εχω να κανω post ?Ντροπη μου :-/ .Η αλήθεια ειναι οτι δεν εχω καθολου χρόνο αλλά ειναι κατι που μου αρέσει τόσο πολυ που θελω να σας κανω review σε οτι καλλυντικά πέφτουν στο χέρι μου.
Πάμε λοιπόν να σας δείξω ενα σετ gel ντουζ και body lotion που το αναφέρω και στο βιντεο με τα αγαπημένα Σεπτεμβρίου .
Όπως ειναι φανερό και απο την φωτογραφία το gel τελείωσε  και το body lotion παει και αυτο σε λιγο καιρό στο καλαθάκι με τα empties.
Μου τα είχε πάρει δώρο η αδερφή του Χρήστου ,ειναι μέσα σε χάρτινο κουτάκι με διαφανή ζελατινα μπροστά.Ομορφο για δώρο παρα πολυ κομψό.Η τιμή του σετ πρεπει να ειναι κοντά στα 13€ και θα το βρείτε στα hondos.
Το άρωμα του δεν μπορω να το περιγράψω υπέροχο και ζεστό θα έλεγα.Το body lotion ειναι λεπτόρρευστο και απορροφάται πολυ γρήγορα χωρίς να κολλάει καθολου.Κανει τελεια ενυδάτωση που διαρκεί πολυ και το άρωμα του μένει ακόμα και στα ρούχα .
Το gel τωρα..... εχει το ίδιο έντονο άρωμα που δεν κρατάει καθολου στο δέρμα κανει πλούσιο αφρό αλλα εχει κατι που μου την σπάει τοοοοοσο πολυ.
Όπως μπορείτε να δείτε εχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ άνοιγμα με αποτέλεσμα να φεύγει παρα πολυ προϊόν γι'αυτο και το τελείωσα τόσο γρήγορα μου γλιστρουσε κάθε φορά και έβαζα μεγάλη ποσότητα στο σφουγγάρι χωρίς να το θελω.
Αλλα αυτο ειναι ενα λάθος απο την συσκευασία σαν προϊόν θα το αγόραζα ξανα σίγουρα γιατι με άφησε ικανοποιημένη .
Αυτά απο μένα αγάπες μου 
Εσείς το έχετε δοκιμάσει ?
Φιλακια πολλές σε ολες .




4 σχόλια:

  1. Δεν τα εχω δοκιμασει αλλα οντως εχουν ωραια μπουκαλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για δωρο ειναι super και πολυ καλο σαν προιον :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ λατρεύω το body spray caramel, το άρωμα του είναι τέλειο και κρατάει πολύ!
    αλλά δεν έχω δοκιμάσει ακόμα το gel και τη body lotion.. είναι ενυδατική σαν κρέμα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν το ξερω θα πάω να το τσεκαρω μου αρέσει πολυ το άρωμα καραμέλα .αχ έχεις δίκιο δεν έγραψα για ενυδάτωση θα το διορθώσω ευχαριστωωωω.κανει πολυ καλή ενυδάτωση που κρατάει όλη μερα να την δοκιμασεις. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή