Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Liebster Award

Γεια σας κοριτσια μου εδω και μερικές μέρες πηρα το βραβείο Liebster που ειναι και το πρώτο μου, απο την αγαπημενη μου Ζαχαρουλα Because beauty is an option την Κωσταντινα AnotherMakeupWorld και την Βασω MY BEAUTY MAP.Σας ευχαριστω ολες πολυ πολυ.
    Τωρα και οι τρεις το εκαναν λιγο διαφορετικα ,γι'αυτο θα παρω λιγο απο ολα :-)

                                                        ΚΑΝΟΝΕΣ
1)Γραφεις 11 πραγματα για τον εαυτο σου .
2)Απαντας σε 11 ερωτησεις που εθεσε αυτος που σε εκανε tag και δημιουργεις αλλες 11 ερωτησεις τις οποιες θα απαντησουν αυτοι που τους κανεις tag.
3)Διαλεγεις 11 blog με λιγοτερα απο 200 μελη τα οποια κανεις tag και τα αναφερεις στο post σου .
4)Ενημερωνεις τα ατομα που εκανες tag.
5)Αναφερεις και ευχαριστεις αυτον που σε εκανε tag.


Αυτο το βραβειο εχει σκοπο να γνωρισουμε καινουργια μικροτερα blog και να μαθουμε η μια την αλλη καλυτερα.

11 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ :
1)Ειμαι υδροχοος.
2)Λατρευω τις γατες
3)Μισω αφανταστα τις κατσαριδες
4)Δεν μπορω να βγω εξω αν δεν εχω βαλει εστω μια B.B cream στο προσωπο.
5)Εχω τρελα με το φαγητο και γενικα τρωω παρααα πολυ .
6)Δουλευω περιπου  12ωρες καθε μερα και Κυριακη :-/
7)Ξεκινησα τα βιντεο γιατι δεν εχω χρονο να γραφω οσα θελω στο blog μου αλλα πραγματικα θα ηθελα να γραφω συνεχεια.
8)Μου αρεσει παρα πολυ το παγωτο σοκολατα.
9)Νομιζω οτι εχω εθισμο με τα καλλυντικα:-)
10)Δεν αντεχω της κακοτροπες πωλητριες μου σπανε τα νευρα και δεν παταω ξανα σε μαγαζι που θα μου μιλησουν ασχημα.
11)Μου την σπαει οταν το σπιτι ειναι ακαταστατο θελω να ειναι ολα καθαρα και στην θεση τους.

Και τα 3 κοριτσια ειχαν διαφορετικες ερωτησεις και διαλεξα να απαντησω στις ερωτησεις της Βασως εντελως τυχαια.
  1. Σε ποια πολη θα ηθελες να ταξιδεψεις και γιατι??Θα ηθελα να παω σιγουρα στο Λονδινο δεν ξερω γιατι απλα πιστευω οτι θα μου αρεσει παρα πολυ.
  2. Αν ειχες τη δυνατοτητα τι απο τα δυο θα διαλεγες? Να μπορεις να γυρνας το χρονο πισω ή να προβλεπεις το μελλον και γιατι?Να προβλεπω το μελλον ετσι θα αποφευγω τα ασχημα.
  3. Αν επρεπε να διαλεξεις το soundtrack της ζωης σου ποιο τραγουδι θα διαλεγες??Πραγματικα δεν μου ερχεται κανενα στο μυαλο.
  4. Τι απο τα δυο θα ηθελες να εχεις, τελειο δερμα ή τελειο σωμα??Νομιζω τελειο σωμα.
  5. Ποιο στυλ αγοριου σου αρεσει?Δεν εχω καποιο στιλ που μου αρεσει απλα θελω να μην ειναι πολυ παιδακι.
  6. Εχεις τατοο και αν ναι τι?Εχω 5 2 αστερια σε διαφορετικα σημεια,μια γατα πανω σε ενα μισοφεγγαρο,μια πεταλουδα,και τον τιτλο απο το τραγουδι απο THE DOORS "PEOPLE ARE STRANGE".
  7. Πιστευεις στο καρμα??Ναι πιστευω
  8. Ποιος ειναι ο μεγαλυτερος σου φοβος?Ο θανατος
  9. Αν μπορουσες να μυριζεις μονο ενα αρωμα, ποιο θα διαλεγες?Το υπεροχο αρωμα απο γλυκο του κουταλιου συκο που υπαρχει και σε αρωμα απο ενα γνωστο οικο αλλα τωρα ειναι αργα και δεν λειτουργω.
  10. Ποιο ειναι το αγαπημενο σου χρωμα κραγιον?Το ροζ παντα το ματι μου παει στα ροζ.
  11. Βουνο ή θαλασσα και γιατι?Θαλασσα σιγουρα μου αρεσει πολυ μπορω να καθομαι ωρες και απλα να την κοιταω.
Αυτες ηταν λοιπον οι ερωτησεις με της απαντησεις μου κοριτσια δεν θα γραψω δικες μου ειναι πολυ καλες νομιζω της Βασως οποτε αν θελετε να το κανετε αυτες θα ειναι και οι δικες μου ερωτησεις .Δεν ξερω αν εχω κανει σωστα το tag γιατι μπερδευτηκα λιγο.Επισης απο οτι ειδα το εχουν κανει ολα τα blog με λιγοτερα απο 200 μελη που γνωριζω οποτε μπορει να το κανει οποια κοπελα θελει και να μου βαλει στα σχολια το link για να την αναφερω στο post.Αυτα απο μενα φιλακια πολλα σε ολες :-)

3 σχόλια:

  1. Δουλεύεις κάθε μέρα και Κυριακή??Τι δουλειά κάνεις αν επιτρέπεται?? :D
    Mallon ennoeis to arwma Philosykos apo Diptyque!!To latreuw! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι αυτο λέω δεν θα το έβρισκα με τιποτα ευχαριστωωωω.Με το αγόρι μου εχουμε πιτσαρία και απο πέρυσι το κρατάμε μόνοι μας :-/

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστω πολυυυυ.Ασε γράφω αργά το βράδυ η οταν δεν εχει πολυ δουλεια πετάγομαι στο σπιτι που ειναι δίπλα και κανω κανένα βιντεο ..............πολυ κούραση :-/

    ΑπάντησηΔιαγραφή