Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Παραγγελία απο feelunique RIMMEL review and swatches

Γεια σας κορίτσια μου σημερα είμαι πολυ χαρούμενη που θα σας δείξω τα κραγιόν απο Rimmel που μου ήρθαν πριν μερικές μέρες απο το feelunique ενα πραγματικά υπέροχο site.Λοιπον η παραγγελία μου ήρθε κοντά σε 10 μέρες και ήταν τρομερά προσεγμένη
Αυτο site δεν εχει έξοδα αποστολής δηλαδή μπορείτε να πάρετε ακόμα και ενα κραγιόν και θα πληρώσετε μόνο την αξία του τελειοοοοοοοοοο.
Πάμε να δούμε αυτά που αγόρασα :
Φυσικά και πήρα ενα Apocalips στην απόχρωση Luna μου άρεσε παρα πολυ ειναι μια nude βερικοκι απόχρωση.Πρωινο χρώμα υπεροχη υφή στα χείλη χωρίς να κολλάει καθολου  και με μέτρια διάρκεια .Ειναι για να το έχεις στην τσάντα σου συνέχεια σίγουρα θα πάρω και άλλες αποχρώσεις.Δεν εχει καλή διάρκεια περίπου 2ωρες .
Η τιμή του 7,49€



Το επόμενο ειναι ενα κραγιόν απο την σειρά  Kate Lasting Finish Matte Lipstick το νούμερο 110.Ειναι ενα κόκκινο κοραλι φανταστικό ματ χωρίς να κανει ξηρα τα χείλη.Κραταει πολυ και φεύγει σιγά σιγά θα το βάλω σίγουρα να το δείτε σε κάποιο βίντεο :-)
Η τιμή του 6,86€



Και τελευταιο ειναι το αγαπημένο μου που η φωτογραφία το αδικεί παραααα πολυ.Δεν εχω σταματήσει να το φοραω και θα ειναι το πρώτο στα αγαπημένα Σεπτεμβρίου.Kate Lasting Finish-Spring Collection Lipstick νουμερο 16.Μπορει να ειναι απο την ανοιξιατικη σειρα αλλα μου αρεσουν παρα πολυ αυτα τα απαλα ροζ ακομα και το χειμωνα.:-) .Η τιμη του 6,86. 
Αυτά ήταν κορίτσια μου όσα πήρα απο το Feelunique φυσικά με την πρώτη ευκαιρία θα κανω ξανα μια παραγγελία γιατι θέλω αρκετά πραγματακια και τελικα ειναι τοσο ευκολο.

Εσεις εχετε δοκιμασει προιοντα απο Rimmel?
Φιλακια πολλα σε ολες ;-)


15 σχόλια:

  1. με γεια!!!πολύ ωραία!!!το οτι δεν έχει έξοδα αποστολής το κάνε ακόμη καλύτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι τέλειο που δεν εχει έξοδα αποστολής.Θα πάρω σύντομα και αλλα πραγματάκια :-)

      Διαγραφή
  2. πολυ μου αρεσε το πρωτο Lip gloss! με γεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστωωωω.για πρωί ειναι super εχω βάλει και ενα ακόμα χρωματακι στο μάτι και θα το πάρω σύντομα :-)

      Διαγραφή
  3. Είναι τέλειες οι αγορές σου! Έχει δυο μέρες που παρήγγειλα και γω από αυτο το site! Σε πόσες μέρες ήρθε η παραγγελία σου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυυυυ.Ηρθε αρκετά γρήγορα 10 μέρες περίπου .Αφου οταν είδα οτι ήρθε δεν το πίστευα :-D

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίες επιλογές στα χρώματα!! Με γεια! Αυτό το κοραλοκόκκινο μου κλείνει το μάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω.Ειναι τελειο ,ματ και κρατει πολυ το λατρευω :-)

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία πραγματάκια πήρες! Κι εγώ κοίταζα ακριβώς τα ίδια αλλά σε άλλες αποχρώσεις από αυτό το site αλλά ακόμη δεν έχω παραγγείλει!
    Σε περιμένω και στο δικό μου μπλογκ!
    Φιλιά Μπέτυ http://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω βάλει στο μάτι και άλλες αποχρώσεις αλλα κρατιέμαι .το blog σου έγινε απο τα αγαπημένα μου.φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  6. το μεσαιο το θελω οπωσδηποτε..φαινεται τελειο..

    περνα απο το μπλογκ μου εχεις βραβειακι

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το μεσαιο το θελω οπωσδηποτε..φαινεται τελειο..

    περνα απο το μπλογκ μου εχεις βραβειακι

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι τέλειο και αντέχει πολυ.ευχαριστωωωω για το βραβείο.φιλακια :-)

      Διαγραφή