Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Maybelline color show

Κορίτσια μου σήμερα θα σας δείξω ένα βερνικι νυχιων που έγινε όχι απλά το αγαπημένο μου αλλά και αυτο που θα με κανει να απαρνηθω ολα τα αλλά.Δεν ειναι άλλο απο το color show της Maybelline.Νομιζω οτι πρωτοκυκλοφόρησε πέρσι αλλά τότε δεν τα είχα καν προσέξει γιατι μου είχε φανεί μικρή η συσκευασία,αλλά και γιατι δύσκολα παίρνω βερνικια εκτός απο Seventeen και Avon που ήταν τα αγαπημένα μου.
Σε ένα φυλλάδιο του Μασουτη είδα οτι είχε τα συγκεκριμένα σε προσφορά 1+1 στα 4,99€ και είπα γιατι όχι ας τα δοκιμάσω.Δεν είχε μεγάλη ποικιλία στο κατάστημα που πήγα και έτσι πήρα αυτά τα δυο:
Ειναι το Pink Boom 262 και το Urban Turqoise 120
Το δεύτερο ειναι λίγο σκούρο και δεν το εχω δοκιμάσει ακόμα.Το ροζ όμως απο τότε που το πήρα ειναι το μόνο χρησιμοποιώ.Ειναι η πρώτη φορά που δεν βάζω top coat γιατι απλά δεν χρειάζεται εχει πραγματικά όπως λέει super λάμψη και διάρκεια.Με το δεύτερο χέρι βγαίνει ακριβώς το χρώμα που βλέπετε στο μπουκαλακι.Λαμπει τρέλα και στεγνωνει σχετικά γρήγορα.Απο διάρκεια ειναι καλύτερο απ'οτι περίμενα ,λόγο δουλειάς κάθε μερα πλενω και ταλαιπωρω τα χέρια μου σε τέτοιο βαθμό που κανένα βερνικι δεν μου κρατάει πάνω απο 2 μέρες ΚΑΝΕΝΑ .
Αυτο όμως μου κράτησε 5 παρόλο που το βασανισα πολυ μα παρα πολυ.Καλα στα πόδια δεν εχει πάθει τίποτα εδώ και 2 εβδομάδες 
Ειναι στα 7ml λιγότερο σε σχέση με τα περισσότερα βερνικια αλλά δεν με πειράζει καθολου αφού ειναι ένα τόσο καλο προϊόν 
Φυσικά θα το πάρω σε πολλές αποχρώσεις και το επόμενο που έβαλα στο μάτι ειναι τα Polka Dots.
Αυτά απο μένα κορίτσια μου θα χαρώ να μου πείτε αν τα έχετε δοκιμάσει και εσείς και πως σας φάνηκαν .Φιλακια πολλα :-)





4 σχόλια: