Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Benefit Primping with the stars

Γεια σας αγάπες μου ;-) όπως θα έχετε δει ορισμένα κορίτσια στην σελίδα μου στο Facebook (όσες δεν το έχετε κανει κάτω δεξιά εχει ένα κουτάκι που μπορείτε να μου κάνετε χωρίς να φύγετε απο το blog μου) πήρα το πιο τέλειο δώρο απο το αγόρι μου 2 σετ απο την εταιρία Benefit το Primping with the star και το go tropi coral.Σημερα θα σας μιλήσω για το πρώτο :
Ελπίζω να είστε έτοιμες για τεράστιο post;-)

Για να δούμε μέσα στο κουτάκι 
Αυτή η υπερβολικά ζουζουνενια  συσκευασία περιλαμβάνει τα πιο εμπορικά προιοντα της Benefit σε μικρές συσκευασίες για να τα δοκιμασεις.
1:Stay Don't Stray :ειναι ένα primer για τα ματιά τοποθετείται πριν απο τις σκιές στο κινητό βλεφαρο
  και πριν απο το κονσιλερ κάτω απο τα ματιά.

2:The POREfessional:ειναι ένα primer για όλο το πρόσωπο που κανει λεία και ματ την επιδερμιδα.

3:Some kind a GORGEOUS:ειναι ένα μεικ απ σε κρεμωδη μορφή που αφήνει ένα πουδρενιο τελειωμα.

4:Bene tint:ενα προιον για χειλη και μαγουλα .Δινει ενα πολυ φυσικο χρωμα και στα 2 με μεγαλη διαρκεια.

5:They're real:μασκαρα για απιστευτο μηκος και ογκο

6:Girl meats pearl:ενα highlighter για πολυ φυσικο αποτελεσμα.

Αρχικα θα σας πω οτι το πηρα με 35% εκπτωση και μου βγηκε στα 25 ευρω.Τα προιοντα ειναι αρκετα μικρα αλλα εχουν καλη ποσοτητα για να τα δοκιμασεις και να δεις αν σου κανουν.Τα βαζω καθε μερα και απλα τα λατρευω.Το κακο ειναι οτι η τιμες τους ειναι πολυ τσιμπημενες ομως θα περιμενω ποτε θα τα βαλουν σε εκπτωση και σιγουρα θα παρω μερικα σε full size.
Στα επομενα post μου θα σας κανω review για το καθε ενα χωριστα.
Φιλακια πολλα σε ολες θα χαρω να μου πειτε και εσεις αν εχετε καποιο προιον απο benefit η να με ρωτησετε πως μου φανηκε καποιο απο αυτα που σας εδειξα.:-*
Κατερινα !!!!!









3 σχόλια:

  1. Very beautiful collection ;) I love cosmetics Benefit ;)


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. telio doraki kaloforeta!!!

    http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή