Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

UNBOXING ● PharmacyLife.gr

Το καλοκαίρι είναι πολύ κοντά και εγώ φυσικά ξεκίνησα την προετοιμασία μου αγοράζοντας τα πρώτα προιόντα που θα χρειαστώ και αφού τα πέτυχα σε καταπληκτική τιμή είπα να σας τα δείξω με ένα UNBOXING για πρώτη φορά στο blog μου .Η αγάπη μου για τα ηλεκτρονικά φαρμακεία ειναι πολυ γνωστή σε όσους με ακολουθούν απο την αρχή που ξεκίνησα και αυτό γιατί μπορώ να κανώ παραγγελία όποτε θέλω ότι ώρα θέλω και πάντα σε super τιμές .
Επέλεξα να κάνω τα ψώνια μου από το PharmacyLife.gr   γιατί βρήκα ολά αυτά που έψαχνα σε πολύ καλή προσφορά και τα έβαλα στο καλάθι μου χωρίς δεύτερη σκέψη ,έχει δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 50€ και αν επιλέξεις να πληρώσεις με αντκαταβολή όπως και εγώ έχει 1,60€ επιπλέον χρέωση .Η παραγγελία μου θέλω να τονίσω ότι έφτασε τόσο γρήγορα που όταν ήρθε δεν πίστευα ότι είναι αυτή ,έκανε μόνο μια εργάσιμη μέρα .


Όλα τα προιόντα έφτασαν σε άριστη κατάσταση και πολύ καλα προστατευμένα και τυλιγμένα σε φυσαλίδες χωρίς να έχουν το περιθώριο να κουνηθούν και αυτό είναι στα πολύ υπέρ του φαρμακείου γιατί με τόσες παραγγελίες που έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια έχω δεί άπειρα ευτράπελα σε παραγγελίες μου από άλλα e-shop !

Πάμε λοιπόν να τα δούμε ολά αναλυτικά :

1) APIVITA propoline τονωτικό σαμπουάν για γυναίκες για την τριχόπτωση με Λούπινο και Δάφνη .

Πλησιάζει η εποχή που θα αρχίσουν κλασικά να πέφτουν τα μαλλιά μου οπότε ήθελα να είμαι προετοιμασμένη γι αυτό και επέλεξα αυτό το σαμπουάν από μια εταιρεία που λατρεύω .Η τιμή του ήταν 6,64€ και η αρχική του ήταν 10,89€ .



2) APIVITA πακέτο προσφοράς Bee Radiant κρέμα αντιγήρανσης και λάμψης ελαφριά υφή + Serum Bee Radiant 

Αυτή είναι μια κρέμα προσώπου που ήθελα εδώ και χρόνια να δοκιμάσω και μόλις την είδα σε αυτό το πακέτο με το serum δεν μπόρεσα να αντισταθώ .Περιλαμβάνει την κρέμα προσώπου αλλα και το Serum  από την ίδια σειρά και μάλιστα σε full size . Η τιμή του είναι 34,49€ από 45,99€ και το πήρα στην ελαφριά υφή γιατί έχω μικτό δέρμα .











3) Vichy Ideal Soleil BB αντηλιακή κρέμα με χρώμα spf50 & δώρο Aqualia Thermal Night Spa 

Το πρώτο προιόν περιποίησης που χρειάζομαι τώρα που άρχισε να καίει ο ήλιος είναι μια αντηλιακή προσώπου με χρώμα και δεν θα μπορουσα να κάνω καλύτερη επιλογή από την BB κρέμα της VICHY με SPF50 ,χρώμα αλλά και βελούδινο ματ τελείωμα .Την είχα δοκιμάσει πέρσι σε ένα δείγμα και ξετρελάθηκα ,το υπέροχο είναι πως την πήρα μαζί με μια μικρούλα κρέμα νύχτας από την σειρά aqualia thermal . Η τιμή της είναι 14,34€ από 20,49€ 


          Αυτά ήταν λοιπόν όλα όσα είχε η παραγγελία μου και ελπίζω να βρήκατε χρήσιμο αυτό  το post  για μελλοντικές σας αγορές !!


Φιλάκια πολλά 
Kate Tzoe 



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου