Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Αγαπήμενα προιόντα περιποίησης προσώπου παρέα με την Εύη από το Makeup Project by Fashiulous



 
Σας έχω ένα υπέροχο βίντεο συνεργασία με την Εύη από κανάλι Makeup Project by Fashiulous 
όπου αν δεν το γνωρίζετε πρέπει γρήγορα να ρίξετε μια ματια και να κάνετε εγγραφή γιατί τα κορίτσια κάνουν τρομερή δουλειά με προδιαγραφές εξωτερικού .
 
Η κάθε μια θα δείξει από 5 αγαπημένα προιόντα περιποίησης προσώπου το τελευταίο διάστημα (γιατί συνέχεια αλλάζουμε αγαπημένα αφού δοκιμάζουμε τοοόσα προιόντα ) και όλα είναι ένα κι ένα !!Ειδικά τα προιόντα που δείχνει  η Εύη έχουν τεράστιο ενδιαφέρον γιατί  πολλά από αυτά ούτε κάν ήξερα ότι υπάρχουν !!
 
Στο κανάλι των κοριτσιών σας ετοιμάσαμε και ένα βίντεο όπου η Εύη με τα μαγικά της χέρια μου κάνει ένα μακιγιάζ για να φαίνονται ανοδικά τα μάτια μου .Τα προιόντα που εφάρμοσε είναι όλα καταπληκτικά ,θα σας εχω Εδώ το link για να το δείτε και να μου πείτε την άποψη σας !!!
 
Αυτα από μένα θα χαρώ πολύ να δω τα σχόλια σας !!!
Φιλάκια πολλά
Kate Tzoe
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου