Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Castalia Sensial Gel Nettoyant Surgras review



 
 
Review σήμερα αγάπες σε ένα προιόν από την λατρεμένη μου εταιρεία Castalia  όπου μου την συστήνει και ο δερματολόγος μου οπότε την εμπιστεύομαι απόλυτα !
 
Ειναι ένα αφρίζον μαλακτικό gel  καθαρισμού  για πρόσωπο και σώμα και απευθύνεται σε ευαίσθητες-ξηρές επιδερμίδες ανεξαρτήτως τύπου.
 
Το δικό μου είναι travel size στα 100ml αλλά μπορείτε να το βρείτε στα 200ml και στα 500ml που συμφέρει και περισσότερο .Η τιμή του σε ηλεκτρονικά φαρμακεία( πάντα )είναι στα 9€ περίπου και 13€-14€ η μεγάλη συσκευασία αντίστοιχα .
 
Εγώ το χρησιμοποιώ μόνο στο πρόσωπο για να μην μου τελειώσει γρήγορα και μπορώ να πώ ότι καθαρίζει σε βάθος και νιώθω το δέρμα μου πάρα πολύ καθαρό ,ελαφρή και τρομερά απαλό !!
 
Είναι ένα προιόν που θα μπεί με την αξία του στα αγαπημένα του μήνα και σας το προτείνω .
 
Φιλάκια πολλά
Kate Tzoe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου