Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

Γιατί λατρεύω τα Butter Gloss από ΝΥΧ !!

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα τεράστιο έρωτα ,για ένα προιόν που μόλις αγοράσεις 1 μετά θέλεις να τα πάρεις όλα ακόμα και για να τα στολίσεις επάνω στο μπουντουάρ σου και να τα χαζεύεις !!

Φυσικά και αναφέρομαι στα butter gloss απο την εταιρεία NYX που ομολογώ ότι είναι και το μόνο προιόν που έχω δοκιμάσει όποτε δεν έχω άποψη για τα υπόλοιπα ,αν έχετε έσεις θα χαρώ πολυ κάτω στα σχόλια να μου πείτε την αποψή σας γιατί θέλω να δοκιμάσω και άλλα!!

Έχω στην κατοχή μου 5 από αύτα και πάμε γρήγορα να σας τα δείξω :

Vanilla Cream Pie

Maple Blondie                                 Tiramisu

Creme Brulee                                   Raspberry Tart   


Πραγματικά έχω αγοράσει τα καλύτερα χρώματα είναι όλα φοβερά και αν μου πείτε να διαλέξω ένα αυτό θα είναι το τελευταίο ( raspberry tart ) γιατί τα μώβ κραγιόν-lipgloss είναι το φετίχ μου !!
Κολλάνε ελάχιστα στα χείλη και προσφέρουν τρομερή ενυδάτωση που διαρκεί ακόμα και όταν το αφαιρέσεις και είναι ένα προιόν που αξίζει να έχει κάθε γυναικεία τσάντα .Έχει διάρκεια όσο ένα κλασικό lip gloss και το κάθε ένα από αυτά έχει όνομασια γλυκού αλλά και υπέροχο άρωμα γλυκού που σε κάνει να θέλεις να το φάς .

Τα έχω αγοράσει από το Beauty Joint ένα site από Αμερική  που χρεώνει μεταφορικά ανάλογα με το βάρος οπότε συμφέρει να τα κάνετε παραγγελία με μια φίλη ή με πολλές φίλες για να μοιραστείτε τα μεταφορικά.

Υπάρχει κατάστημα NYX στην Θεσσαλονίκη αλλά όσες φορές πήγα δεν τα είχαν ποτέ και όλο έλεγαν ότι δεν ξέρουν πότε θα έρθουν και έτσι δεν έκανα ξανά προσπάθεια .Πέτυχα μια πολύ καλή έκπτωση στο Beauty Joint οπότε τα πήρα σχεδόν χωρίς μεταφορικά περίπου στα 5$.

Άκουσα πως το κατάστημα NYX στην Θεσσαλονίκη θα ανοίξει online shop οπότε θα μπορείτε να τα παραγγείλετε από όπου και αν είστε στην Ελλάδα και λογικά θα έχει αντικαταβολή !!
Σας βάζω και το link http://nyxcosmetics.gr/ και ελπίζω να ανοίξει σύντομα .

Αυτά από μένα , θα χαρώ πόλυ να δώ τα σχόλια σας καθώς και την άποψη σας για διάφορα προιόντα NYX που έχετε δοκιμάσει για να πάρω και εγώ ιδέες !!!!

                                                                 Φιλάκια πολλά
                                                                      Kate Tzoe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου