Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Haul 2 - Mac,Wholesale buying,Sheinside,Dressin / Kate Tzoe



 Γειά σας αγάπες έδω σας έχω το part 2 από τα haul που έκανα μέσα σε αυτούς τους 2 μήνες και σας δείχνω πολλά και υπέροχα ρούχα - καλλυντικά για να πάρετε ιδέες !!

Αυτό που έχω να δηλώσω είναι πως τα Mac θα με καταστρέψουν οικονομικά ,δεν ξέρω έχω πάθει εξάρτηση μόλις αποκτήσω αυτά που έχω στην λίστα μου με πιάνει μανία για τα επόμενα οπότε στα κοντά θα σας έχω και κάποια ακόμη πραγματάκια που αγόρασα από το καταραμέεεεενο μαγαζί !!!

Τέλος έχω να σας δώσω μια συμβουλή για έσας που σας αρέσουν τα Mac αλλά τα θεωρείται ακριβά .Υπομονή για το 25% που βάζουν πάρα πολύ συχνά και αν το σκεφτείτε καλα δεν έχουν μεγάλη διαφορά με τα ευρείας καλλυντικά που θα βρείτε στα Hondos Center ,ένα κραγιόν Maybelline ή Erre Due κοστίζει κοντά 10-12€, τα κραγιόν Mac έχουν 13€ με την έκπτωση αυτό δεν είναι σοβαρή διαφορά . Πρέπει να μας βγεί από το μυαλό ότι είναι απλησίαστα και πολύ ακριβά γιατί αν συγκρίνεις τιμές θα δείς ότι δεν έχουν τεράστια διαφορά !!!!!!

Αυτά από μένα μένα αγάπες μου ελάτε να μαλώσουμε κάτω στα σχόλια χχιχιχιιιχιιχι !!!!!!!!!!

                                                                    Φιλάκια πολλά
                                                                         Kate Tzoe
                                                                            
                                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου