Σάββατο 2 Μαΐου 2015

Channel Trailer - Σκέψεις για το blog και το κανάλι μου / Kate Tzoe

 

Ναι ήρθε ο καιρός που έφτιαξα και εγώ ένα trailer για το κανάλι μου και δηλώνω απλά ξετρελαμένη με όλο αυτό που συμβαίνει στο κανάλι μου αλλά και στο blog μου !!!

 Κοντεύουμε σταθερά τους 5000 συνδρομητές και κάποιος πρέπει να με ξυπνήσει γιατί σίγουρα ονειρεύομαι δεν το περίμενα πραγματικά ποτέ ότι θα φτάναμε ώς εδώ.Πρίν περίπου 3 χρόνια έκανα το πρώτο μου blog post και μετά από 3 μήνες έκανα και το κανάλι μου στο youtube γιατί ήθελα να πώ τόσα πολλά που ένιωθα οτι γραπτά δεν μπορούσα !!!

Γενικά ο γραπτός λόγος δεν είναι το ατού μου ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με την έκθεση οπότε δεν είμαι καλή στη γραμματική αλλά ούτε και στην ορθογραφία πιστεύω οτι γράφω λίγο παιδικά αλλά στην τελική όταν σας γράφω κάτι είναι τέρμα εγώ, αυτός είναι και ο σκοπός του blog μου.Θέλω να είναι το προσωπικό μου ημερολόγιο ο χώρος που θα σας γραφω την δική μου αποψη για όλα και όχι χώρος διαφήμισης για την κάθε εταιρεία !!!




 Πέρσι πέρασα μια περίοδο όπου ένιωθα ότι δεν έχω χρόνο για το blog μου και έτσι το παράτησα για αρκετό χρονικό διάστημα κάτι που πραγματικά ήταν ένα τεράστιο λάθος ,γιατί εγώ το έφτιαξα και όταν κατάλαβα το λάθος μου μπήκα μια μέρα και απλά δεν ήταν εγώ δεν ήταν το προσωπικό μου ημερολόγιο ήταν κάτι που δεν μου άρεσε καθόλου. Έτσι στρώθηκα στην δουλειά και του έδωσα την μορφή και το χαρακτήρα που έχει τώρα .

 Κλείνοντας θα σας πώ οτί από εδώ και πέρα θα κοιτάξω να σας δίνω το καλύτερο δυνατό σε blog post και βίντεο έτσι θα περιοριστώ στα 1-2 βίντεο την εβδομάδα και στα 2-3 blog post αντίστοιχα γιατί θέλω πάνω απ όλα ότι σας προσφέρω να είναι ποιοτικό και όχι πρόχειρο !!!

Αυτά από μένα περιμένω τα σχόλια σας αλλά και ιδέες για να γίνω ακόμα καλύτερη, σας φιλώ γλυκά ...  !!                                                    
                                                                          Kate Tzoe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου