Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Cosmo Beauty School by L'Oreal Paris Θεσσαλονίκη 2015 / Kate Tzoe

Προχτές το απόγευμα είχα την χαρα να παρευρεθώ σε ένα event στα Ηοndos Center σε συνεργασιά με το περιοδικό Cosmopolitan και την L'Oreal Paris που ονομάζεται cosmo beauty school και ουσιαστικά είχε σκοπό το λανσάρισμα μίας νέας μάσκαρα που έβγαλε η L'Oreal την Mega Volume miss Manga Punky (μια λέξη που όση ώρα ήμουν εκεί παίζει να την άκουσα 1000 φορές  punky punky punky punkyyyyyy).

 
Είχε πάρα πολύ κόσμο, έδιναν λαχνούς και έκαναν κληρώσεις με σακούλες γεμάτες με προιόντα L'oreal ,μερικές κοπέλες που κληρώθηκαν έκαναν μακιγιάζ και μαλλιά κτλ.Γενικά υπήρχε ένα ευχάριστό κλίμα και όλο αυτό ήταν και καλά μάθημα μακιγιάζ γιατί στο τέλος σου έδιναν πτυχίο τάχα γι'αυτό και ο τίτλος beauty school .
 
Nα σας πώ εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε καθόλου,το μόνο ευχάριστο σημείο του όλου event ήταν ότι βρεθήκαμε πολλές beauty bloggers και vloggers από Θεσσαλονίκη μαζί και κάθε μας συνάντηση είναι σαν γιορτή για μένα.Επίσεις τέρμα super κομμάτι είναι ότι βρέθηκα με μερικές μου subscribers τόοοσο μα τόοοοσο γλυκές που μου είπαν υπέροχα λόγια για το κανάλι μου οπότε ναι για αυτά τα δύο κομμάτια άξιζε να πάω !!!
 
Είχε πάρα πολύ κόσμο και δεν έβλεπες τίποτα απλά άκουγες δυνατά μουσική και κάτι να λένε για το μακιγιάζ αλλά αν δεν ήσουν τέρμα μπροστά δεν καταλάβαινες λέξη οπότε ήμασταν μαζεμένες όλες πίσω από ένα stand και όσο μπορούσαμε λέγαμε τα δικά μας .Τρελή ζέστη τρελό στρίμωγμα ,δηλαδή αν δεν ήταν οι bloggers δεν θα έχανα ούτε ένα λεπτό από το χρόνο μου για να το παρακολουθήσω .Τελικά μερικές φόρες είμαι παράξενη .ιχιιχιχιιχιχι!!!!
 
Σας έχω μερικές φωτογραφίες που τράβηξε η Πέλη από το κανάλι Pelis Beautychat και Pelis Beauty Blog που μπορείς να τα ακολουθήσεις πατώντας εδω και εδω!!!
 

 
 
Αυτά από μένα δεν θα σχολιάσω πως μετά ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ με το λεωφορείο γιατί οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ3 είχαν κλείσει το δρόμο και έκανα μιάμιση ώρα να φτάσω στο μαγαζί ας το αφήσουμε αυτό γιατί θα αρχίσω να ρίχνω κατάρες και άντε τώρααααααα !!!
 
Φιλάκια πολλά
Kate Tzoe
 






 
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου