Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Η wishlist μου από το site Dresslink / Kate Tzoe

Κορίτσια μου εδώ και λίγο καιρό θα έχετε προσέξει οτι συνεργάζομαι με αρκετά site από Κίνα και σας έχω δείξει σε βίντεο μου πολλά και διάφορα πράγματα όπως ρούχα,πινέλα ,μπιζού κτλ.Σε όλα αύτα έχω κάνει τεράστιες wishlist εδω και τουλάχιστον 1 χρονο γιατί είμαι πελάτισσα  στα περισσότερα από αυτα η σκόπευα κάποια στιγμή να κάνω παραγγελία!!

Σκέφτηκα λοιπόν ότι θα ήθελα να σας δείχνω μερικά από αύτα που σκοπεύω να πάρω και να μου λέτε την άποψη σας γιατί πάντα μου αρέσει να ρωτάω τις φίλες μου πρίν κάνω μια αγορά οπότε σήμερα θα δούμε 4 πράγματα μέσα απο την wishlist μου του site :

Dresslink
Λοιπόοοοον αυτά τα πραγματάκια σκοπεύω να τα πάρω και θα μου έρθουν λογικά σε 20 ημέρες περίπου από την στιγμή που θα κάνω την παραγγελία :

                                               1. http://goo.gl/iGRcvZ     
                                              2 . http://goo.gl/X8FMbx

Αυτή η τσάντα είναι για μένα έρωτας, εδώ και 1 χρόνο θέλω πάρα πολύ να την αποκτήσω και όλο το αναβάλλω γιατί είναι πολύ συχνά sold out αλλά που θα μου πάει κάποια στιγμή θα την αποκτήσω.

Όσο για το δεύτερο είναι ότι  πρέπει για τα μπλουζάκια με ανοιχτή πλάτη οπότε πρέπει να πάρω τουλαχιστον 2 από αυτά  σε χρώμα  λευκό και μαύρο !!



                                                           1. http://goo.gl/lC4o9K
                                                           2.http://goo.gl/D4miU4

Νομίζω πως όλες μας λατρεύουμε τα κιμονό που απο πέρσι μας έχουν πάρει το μυαλό,εγώ να πώ την αλήθεια δεν έχω αγοράσει ακόμα γιατί οι τιμές που τα έχουν εδώ Ελλάδα είναι απαράδεκτες.Σε όλα αυτά τα site ακόμα και στο ebay μπορείς να τα βρείς πάρα πολύ οικονομικά και εγώ έχω βάλει στην wishlist μου τουλάχιστον 5 διαφορετικά σχέδια!!!

Και τελευταίο που θα σας δείξω είναι ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου που θα το πάρω και στα δύο αυτά χρώματα.Σκοπεύω να πάρω γενικά αρκετά από τέτοια site να τα πάω σε οπτικό για να τσεκάρω τους φακούς και αν δεν είναι καλοί θα τους αλλάξω .Έχουν μεγάλη ποικίλια σε σχέδια που είναι τώρα στη μόδα και σε τιμές πραγματικά τζάμπα !!

Αυτά από μένα κορίτσια μου αυτό είναι ένα πολύ μικρό δείγμα από την wishlist μου στο site Dresslink ελπίζω να σας άρεσε θα χάρω πολύ να μου πείτε την άποψη σας και αν έχετε τολμήσει ποτέ αγορά από παρόμοιο site!!!



                                                                 Φιλάκια πολλά
                                                                      Kate Tzoe

              





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου