Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Καινούργια σειρά περιποίησης σώματος- Vichy Ideal Body



Ναι λοιπόν, κοριτσάρες μου είμαι στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσω υπερβολικά ενθουσιασμένη την καινούργια σειρά περιποίησης σώματος από την εταιρεία Vichy Ideal Body ,που φυσικά ανήκει στη σειρά ideal που όπως σας έχω πεί 100 φορές είναι η αγαπημένη μου!Πάμε να δούμε ένα ένα τα προιόντα που δεν σας κρύβω ότι μόλις τα είδα μπήκαν αυτόματα στην wishlist μου !

Αρχικά να σας πώ ότι η σειρά Ideal όπως λέει και η εταιρεία προσφέρει τον ιδανικό συνδιασμό συστατικών για την ιδανική επιδερμίδα στο σώμα και υπόσχετε :
-λείανση & λάμψη 
-ελαστικότητα & σφριγηλότητα 
-διαρκή ενυδάτωση 

Vichy -Ideal Body Huile pour corps 100ml + Huile pour corps ORS 100ml :
 

Είναι ένα ξηρό λαδάκι για σώμα ,πρόσωπο και μαλλια που προσφέρει ενυδάτωση και θρέψη,περιέχει 10 φυτικά έλαια σε συνδιασμό με αντιοξειδωτικά ,βιταμίνη Ε ,Ω3 και Ω6 έτσι προσφέρει άνετη λαμπερή και μεταξένια επιδερμίδα 24 ώρες .
Το άρωμα του περιέχει νότες από : περγαμόντο,αμύγδαλο,υλάνγκ υλάνγκ και στην καρδιά του έχει άρωμα καρύδα,τριαντάφυλλο,άνθος πορτοκαλιού,βανίλια ,musk και τουμπερόζα.
Υπάρχει σε 2 τύπους το απλό και το ORS που είναι με χρυσές και χάλκινες πέρλες και χαρίζει υπέροχους ιριδισμούς στο δέρμα (εγώ προσωπικά αυτό θέλω ).Η τιμή που το βρήκα σε ηλεκτρονικό φαρμακείο ειναι 17,82€ και 22,58€ το bronze  αλλά αυτό είναι ανάλογα με την προσφορά που θα πετύχετε όταν θελήσετε να το αγοράσετε.
 
Vichy - Ideal Body Lotion Elixir pour le corps 200ml:
 
Αυτό είναι ένα προιόν που δεν γνωρίζω αν έχουν βγάλει όμοιο του άλλες εταιρείες γιατί συνδιάζει γαλάκτωμα και ορό σε ένα.Επειδή είναι ορός γίνετε ένα με την επιδερμίδα, απορρωφάται γρήγορα οπότε αν δεν έχετε πολύ χρόνο είναι το προιόν που θα σας λύσει τα χέρια .Είναι ιδανικό για ξηρές-πολύ ξηρές επιδερμίδες ακόμα και για της πιο ευαίσθητες και υπόσχεται ότι σε 4 εβδομάδες θα μεταμορφώσει το δέρμα μας. Το άρωμα του είναι λουλουδάτο δροσερό και κεχριμπαρένιο.Η τιμή που το βρήκα 10,70€
 
Vichy - Ideal Body Baume pour le corps 200ml:
 
Είναι ένα βάλσαμο σώματος όπως λέει έχει συμπαγή υφή και χαρίζει ένα μεταξένιο φίλμ στο δέρμα και περιέχει βούτυρο καριτέ .Όπως και το body lotion elixir έχει σύνθεση από 10 φυτικά έλαια σε συνδιασμό με υαλουρονικό οξύ (0,1%) που συγκρατεί το νερό και LHA (0,1%) που ευνοεί στην κυταρρική απολέπιση.Η τιμή που το βρήκα 15,45€.
 
Για μένα υπόσχετε πάρα πολλά και θα ήθελα σίγουρα να την  δοκιμάσω γιατί η σειρά προσώπου ideal με έχει πραγματικά ενθουσιάσει οπότε θα την εμπιστευτω με κλειστά μάτια !!!
Αυτά από εμένα κορίτσια μου θα χαρώ πολύ να μου πείτε κάτω στα σχόλια αν θα δοκιμάσετε κάποιο από τα 3 αυτά υπέροχα προιόντα σώματος!
 
Φιλάκια πολλά
Κατερίνα  
 
 
 
 
 
 
 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου