Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Η wishlist μου απο την Έκθεση Beauty Macedonia Thessaloniki χειμώνας 2014

απο την Kate Tzoe

Ειμαι τοςο μα τοςο χαρούμενη που επιτέλους έφτασε ο καιρός για την έκθεση beauty ,ειναι ενα γεγονός που περιμενω εδω και παρα πολλούς μήνες οποτε και μονο που ξερω οτι αυριο θα παω πετάω στην κυριολεξία απο χαρά !Η έκθεση γίνετε 2 φορές το χρονο χειμώνα -άνοιξη σε Αθήνα και Θεσσαλονικη και δυστυχώς ειναι μονο για επαγγελματίες ,κακό αυτο γιατι δεν μπορεις να παρεις κανέναν μαζι σου ο μόνος τρόπος για να μπεις ειναι να εχεις πτυχίο κομμωτικής -αισθητικής -μακιγιαζ η να εισαι φοιτητής σε καποια απο της αντίστοιχες σχολές !Εγω εχω πτυχίο κομμωτικής που φυσικα δεν εχω χρησιμοποιήσει ποτε και ετσι μπορω να μπω κανονικα !Δεν θα παω ομως μονη μου .....θα παω μαζι με την Πελη απο το blog Pelis beautyblog οποτε καταλαβαίνετε οτι 2 blogger σε μια έκθεση beauty = καταστροφή !

Παμε λοιπόν να σας δείξω τα πραγματα που θελω να αγορασω :


Πρώτο και καλυτερο το λαδακι μαλλιών απο την εταιρεια Macadamia εχω ακούσει οτι εχει εκπληκτική μυρωδιά και οτι κανει υπεροχα τα μαλλια οποτε πρεπει να το παρω .....απλα πρεπειιι !


Απο την προηγούμενη φορα που πηγα στην έκθεση μου εχει κολλήσει στο μυαλό αυτο το ρουζ απο την αγαπημένη μου εταιρεια The Balm ,ειναι το Cabana boy και θα ελεγα πως εχει ενα πολυ όμορφο berry χρωματακι που δεν υπαρχει στην συλλογη μου !



Δεν θα ελεγα οτι ειναι στα δικά μου γούστα  αυτο το χρωμα αλλα θελω να αγορασω σαν τρελη ενα βερνίκι απο την εταιρεια Orly γιατι απλα ειναι υπεροχα και στην έκθεση τα ειχα βρει τον Μάιο μονο 
στα 5€ .


Παμε παλι στα The Balm που οπως θα έχετε καταλάβει εχω ψύχωση ....θελω πολυ να δω πρωτα απο κοντά αυτη την σκιά για τα φρυδια !Βγαινει σε 3 αποχρώσεις και πιστευω οτι το σκούρο χρωμα θα ειναι οτι πρεπει για μένα !


Και τελος εχω βάλει στο μάτι 3 παλέτες απο The Balm .....φυσικα θα αγορασω μονο μια γι αυτο και θα ηθελα την αποψη σας !Οποτε κατω στα σχόλια θα ηθελα να μου πείτε αυτη που σας αρεσει περισσότερο !

Αυτα λοιπόν ειναι τα πραγματάκια που εχω βάλει στην wishlist μου ελπιζω να μη δει αυτο το post το αγόρι μου και κλειδώσει μεσα στο σπίτι αυριο για να μην φάω ολα μας τα λεφτά χιχιχιχι !
Αυριο το πρωί θα ειμαι εκει αν δείτε δυο κοντουλες να τρέχουν πανικόβλητες πάνω κατω στην έκθεση εμεις θα είμαστε ελάτε να βγούμε φωτο αγκαλιά !
Φιλακια πολλα Κατερινα !!!





4 σχόλια:

  1. αχ τι ωραία πραγματάκια έχεις στην wishlist σου.. ελπίζω να βρήκες όλα όσα ήθελες!
    περιμένουμε να μας ενημερώσεις με τις αγορές σου! :) πολλά φιλιά!
    http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ετοιμάζω βιντεο με αυτα που αγόρασα !! Καλα στην επομενη έκθεση θα τα παρω ολαααααα !χιχι Φιλακια πολλααα

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία πραγματάκια όλα! Είναι πολύ κρίμα που είναι μόνο για επαγγελματίες... Σήμερα το σκεφτόμουν που πέρασα από την έκθεση και ζήλεψα... :( Καλά να περάσετε πάντως! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι πολυ κριμα θέλαμε να παμε με τόσα κοριτσια και ειναι άδικο που δεν μπορεις να παρεις ουτε ενα σύνοδο !

      Διαγραφή