Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Η wishlist μου για το μηνα Σεπτέμβριο

της Kate Tzoe

Κοριτσια μου εχει μια εβδομαδα που επέστρεψα απο διακοπές και ακομα δεν εχω συμμαζευτεί για να  σας κανω ενα βιντεο !!Οποτε είπα να σας κανω ενα post με τα πραγματάκια που θελω να αγορασω μέσα στο μηνα Σεπτέμβριο,αποφάσισα να σας κανω κάθε μηνα ενα τέτοιο post και μάλιστα οταν θα αγοράζω κατι απο αυτα στο τελος του post θα σας γράφω και αν τελικα άξιζε αυτο το προϊόν να το αγορασω !Ελπιζω να σας αρέσει η ιδέα μου και παμε γρηγορα να δούμε αυτα που επιθυμώ να αγορασω και τα σκεφτομαι συνέχειααααα .....!





1.Αποφασισα οτι θελω τελικα να αγοραςω το Face expert  brush  απο real techniques για να απλώνω το μεικ απ μου ,μετα απο ενα χρόνο που δοκιμάζω αυτα τα πινελα έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη απο την ποιότητα τους αλλα και την τιμή τους οπότε πρεπει να αποκτήσω και αυτο ... Θα το αγορασω απο  IHERB  και η τιμή του ειναι 10$ .

2.Να σας πω αρχικά οτι αυτη την φωτογραφία την βρηκα απο το υπεροχο blog  Our beauty wonderland και χρησημοποιω αυτη γιατι δεν μπόρεσα να βρω αλλη απο το διαδίκτυο οπότε σας αναφέρω και την πηγή γιατι τα κοριτσια εχουν κανει ενα πολυ καλο review για αυτο το προϊόν !Λοιπον πρόκειται για μια κρέμα απολεπισης προσώπου με ρόδι και μυρτιλο απο την εταιρεια Donna Valente  που εδω Θεσσαλονίκη την εχω βρει στα super market Μασούτης περιπου 5€ και κατι !!

3.Θελω εδω και αρκετό καιρό να αγορασω  αυτη την κρέμα ματιών απο την εταιρεια kiehl's και τωρα ήρθε επιτέλους αυτη η στιγμή γιατι μου τελειώνει μια τραγική κρεμα ματιών που προσπαθω να τελειώσω με το ζόρι  .Την εχω δει και την εχω ζηλέψει απο πολλές youtubers ,ειναι με αβοκαντο αρκετα πλούσια σαν υφή και η τιμή της τσουχτερη 25€ !

4.Αυτο το έπιπλο το θελω εδω και ενα χρόνο κάθε φορά που παω IKEA το χαζεύω και φυσικα δεν
υπαρχει youtuber του εξωτερικού που να μην το εχει .Ειμαι τεράστια ζηλιάρα οπότε το θελω και αυτο το μηνα δεν θα μου ξεφύγει .Ονομαζετε  συρταριερα Alex και θα την βρεις στα έπιπλα γραφείου στα καταστήματα IKEA σε τιμή 119€!


Θελω για αρκετούς μήνες το πολυ λιγότερο 2 να μην αγορασω καθολου καλλυντικά για να τελειώσω αυτα που εχω γιατι εχει αρχίσει η συλλογή μου και ξεφεύγει κατι που δεν μου αρέσει καθολου!Οποτε  θα αγοράζω μονο προιοντα περιποίησης που πραγματικα χρειάζομαι !Ελπιζω να καταφερω να συγκρατήσω τον εαυτό μου χιχιχι !!
Αυτα απο μένα κοριτσια μου  όπως σας είπα και στην αρχή θα σας γράψω αν τελικα αγόρασα κατι απο αυτα τα 4 πραγματάκια και φυσικα κατω στα σχόλια θελω να μου πείτε αν έχετε κατι απο αυτα και αν σας εχει βολέψει !!

                                       Φιλακια άπειρα
                                                 Κατερίνα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου