Τρίτη 6 Μαΐου 2014

THE BODY SHOP Moringa

Γεια σας κοριτσια μου στο σημερινό post είπα να σας φέρω την άνοιξη αφου ο καιρός έξω δεν λεει να συνεργαστεί(μας εχει τρελάνει αυτη η βροχή εδω Θεσσαλονικη).
Εδω και αρκετό καιρό ηθελα να αγοράσω ενα body mist απο τα the body shop,μου είχε κολλήσει στο μυαλό το άρωμα βανίλια και οταν βρέθηκα στο κέντρο είπα να περάσω μια βόλτα και να το μυρισω για να δώ αν μου ταιριάζει.Τελικα βρέθηκα να τα δοκιμάζω ολα και να μην μπορω να διαλέξω γιατι ολες οι μυρωδιές ηταν υπέροχες .Φραουλα,μανγκο,καρύδα,βανίλια ,σοκολάτα.......... Δεν υπήρχε μέρος στο χέρι μου που να μην ειχα βάλει άρωμα αφου στο τέλος δεν μπορούσα να ξεχωρίζω τιποτα.
Απο ολα αυτα όμως διάλεξα ενα και αυτο ηταν το Moringa,ειναι λουλουδατο σαν γιασεμί σαν νυχτολουλουδο αλλα οχι ακριβώς εχει κατι το πολυ ξεχωριστό.Ειναι δύσκολο να περιγράψεις ενα άρωμα γραπτά γι'αυτο θα πω οτι ειναι λουλουδατο,δροσερό και αφήνει αίσθηση καθαριότητας στο δέρμα.

Η τιμή του ειναι νομιζω στα 12€ και η ποσότητα 100ml που την βρίσκω αρκετα ικανοποιητική .Φυσικα δεν άντεξα και μετα απο 2 μέρες πηγα και πηρα το body butter Moringa γιατι ηθελα να τα φοράω μαζί.Η τιμή του ειναι στα 15€ αρκετα τσιμπημενη αλλα το αξίζει .

Ποσότητα στα 200ml πολυ καλη αφου χρειάζεστε ελάχιστη ποσότητα για μια super ενυδάτωση σε όλο το σώμα.Το απορροφά παρα πολυ γρηγορα το δέρμα και κανει την επιδερμίδα τερμα ελαστική για ώρες.
Το μονο αρνητικό που μπορω να πω και δεν ξερω αν θα τα αγοράσω ξανα ειναι οτι δεν κρατάει το άρωμα ουτε 3 ώρες πάνω μου.Κριμα γιατι μου αρέσουν παρα πολυ ,το μονο που μένει μετα απο ώρες ειναι ελάχιστη μυρωδιά καθαριότητας που κατι ειναι και αυτο ........!
Αν βρεθείτε λοιπόν στα The body shop αξίζει να του ρίξετε μια ματιά γιατι οταν το μυρίζεις πραγματικα το μονο που μπορείς να σκεφτείς ειναι η άνοιξη .
Φιλακια πολλα σε ολες !!!
Κατερίνα 





6 σχόλια:

  1. Πρέπει να μυρίζουν υπέροχα! :)
    Γενικά αυτό που μου τη δίνει στα body sprays(ενώ έχουν εξαιρετικές μυρωδιές)δεν κρατάνε τόσο πολύ... :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εμενα η μυρωδια αυτη δε με ενθουσιαζει..τα πηρα ομως στη μαμα μου και ξετρελαθηκε...τα αρωματακια κρατανε παραπανω τουλαχιστον στο δικο μου δερμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερουλα ,μου αρεσουν όλα αλλα το σκέφτομαι να παρω ξανα ......σε εμενα 3 ωρες το πολύ !

      Διαγραφή
  3. Γενικά τα body mist δεν έχουν και πολύ διάρκεια! Κι εγώ έχω το moringa και το φοράω στη σχολή κυρίως που πηγαίνω για λίγες ώρες! Αλλά συμφωνώ πως το άρωμά του είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή