Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

FRUTALIA body scrub mango review

Πριν απο αρκετό καιρο εκει που εκανα τα ψώνια μου στο Μασουτη ειδα σε ενα σταντ μερικά προιοντα περιποίησης με 50% έκπτωση .Ακομα εχει αρκετά και νομιζω οτι ολα τα προιοντα Frutalia τα εχει μισή τιμή.

Η αρχική ήταν α νομιζω περιπου 5€ και το πηρα 2,50€ Supeeeeeer.Εχει παρα πόλους κόκκους και μόλις το ανοίξεις σε κατακλύζει ενα υπεροχο άρωμα αρκετά έντονο ,που μυρίζει όλο το μπάνιο.


Ειναι στα 200ml και να πω την αληθεια στην αρχή μου φάνηκε μικρή η ποσότητα αλλα οταν το χρησημοποιησα κατάλαβα οτι χρειάζεται πολυ λιγο για να κανεις απολέπιση σε όλο το σώμα.
Για την εφαρμογή του τωρα μόλις μπω στο ντους αφήνω πολυ ζεστό νερό να τρέξει για να δημιουργηθούν υδρατμοί και να ανοίξουν οι πόροι ,μετά μπαίνω και ρίχνω νερό πάνω στο δέρμα παίρνω λιγο το απλώνω και αρχίζω να τρίβω .Τελος ξεπλένω και χρησιμοποιώ το αφρολουτρο μου όπως πάντα .Κανει δυνατή απολεπιση και αφήνει το δέρμα υπεροχο και μαλακό σαν μωρού ,δυστυχώς λόγο βαρεμάρας το κανω μονο μια φορά την εβδομαδα .

Οπότε κοριτσια μου αυτο το προϊόν σας το προτείνω και περνάει με άριστα ,αν το δείτε αρπαξτε το.
Φιλακια άπειρα.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ 


7 σχόλια:

  1. Aaaa το πήρες σε πολύυυ καλή τιμή!!Αλλά κόμα και 5ε μια χαρά είναι!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι να πω την αληθεια η τιμή με τράβηξε αλλα τελικά ειναι παρα πολυ καλο προϊόν . Φιλακιααααα

      Διαγραφή
  2. εχω δοκιμασει μια κρεμα μαλλιων της συγκεκριμενης εταιριας..την ειχα παρει για πλακα και βγηκε καλη...ειχε ακριβως την ιδια συσκευασια..αν βρω και το scrub θα το παρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθεια ?Θα πάω να δώ και για αλλα προιοντα.Να το πάρεις ειναι πολυ καλο :-)

      Διαγραφή
  3. δεν την έχω δοκιμάσει αυτήν την εταιρία και θέλω!!θα πάω σίγουρα μόλις γυρίσω!ελπίζω να έχουν μείνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχει παρα πολλα και εκει που ειναι δεν τα βλέπει κανένας ,μονο εγω τα ειδα χιχιχι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερινα η συσκευασια λεει αν το προιον ειναι cruelty free?

    ΑπάντησηΔιαγραφή