Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

My first wishlist 2014

Φυσικα και εχω βάλει στο μάτι αρκετά πράγματα που τα θελω παρα πολυ και τα σκέφτομαι συνέχεια .Κανω υπομονή αλλα κάποια στιγμή θα τα αγοράσω σίγουρα δεν μου ξεφεύγουν με τιποταααα.......


Πάμε να τα δούμε ενα ενα:
1.Ειναι το the pore fessionsional απο Benefit,ποσο λατρεύω αυτο το προϊόν ....το εχω σε travel size και φυσικα μου τελειώνει .Ειναι ενα υπέροχο primer που λειάνει τους πόρους και κανει υπέροχη την επιδερμίδα πριν την τοποθέτηση του foundation.Τιμη δεν θελω να ξερω λογικα ακριβό .Αλλα μόλις βάλουν έκπτωση τα sephora τουλάχιστον 35% θα τρέξω .

2.Αυτό το υπεροχο baby pink χρωμα είναι το νουμερο 20 από INGLOT,εχω παει 3 φορες και ακομα δεν το εχουν φερει εχει κοντα 1 μηνα που περιμενω.ΕΛΕΟΣ .
Θελω να αρχισω και μια παλετα με ρουζ από INGLOT γιατι εχει πολύ πολύ ομορφα χρωματα και με τελεια αποδοση.Τιμη δεν γνωριζω αλλα αφου θα παρω και αδεια παλετα πιστευω θα μου βγει περιπου 15 € πανω κατω.

3.Αχ αυτό το κραγιον το θελω τοοοοοσοοοο πολύ,ειναι το Cosmo από MAC (είναι λιγο πιο σκουρο από ότι στην φωτογραφια).Εχει τελειωμα amplified αρα πολύ εντονη αποδοση και το χρωμα του ειναι για ολες της ωρες.Θα κοιτάξω να το παρω με την εκπτωση που βαζουν συχνα το 25% και θα μου βγει περιπου 13€ και κατι.

4.Πολυ γνωστο illuminator το soft and gendle από MAC πρεπει να εχει τρομερη αποδοση και εχω σκεφτει ότι το καλοκαιρι μπορω να βαζω και λιγο στο ντεκολτέ και τους ομους.Φυσικα και στο κοκκαλο του ματιου.Τιμη δεν γνωριζω καθολου αλλα σιγουρα δεν θα μου αρεσει όταν την μαθω.

5.Ενα πολύ γνωστο πινελο από NYX το B15 smokey που ειναι για την κογχη του ματιου και πρεπει να ειναι πολύ καλο.Τιμη δεν ξερω ουτε γι'αυτο αλλα δεν πιστευω να ξεπερναει τα 10€ αν ναι τοτε δεν θα το παρω .

6.Ενταξει αυτό το υπεροχο illuminator από την εταιρεια theBALM το εχουν παρει ολες και εχω τρελαθεί.Πιστευω ότι από όλα τα παραπανω αυτό ειναι που θα παρω πρωτο.Το βρηκα 15€ στο feelunique και νομιζω ειναι πολύ καλη ευκαιρια .

Αυτά ειναι αγαπες μου τα πραγματάκια που θελω να βαλω στην συλλογη μου και πιστευω ότι ειναι πολύ καλες επιλογες.

Εσεις εχετε καποιο από αυτά?Αν ναι θελω να μου γραψετε την γνωμη σας κατω στα σχολια για να δω αν θα τα αγορασω τελικα.

Φιλακια πολλα Κατερίνα  


14 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία wishlist! :)
    Το πινέλο της ΝΥΧ νομίζω κοστίζει περίπου 10 ευρώ,ενώ τα ρουζ της INGLOT 9 (αυτοτελή χωρίς τη θήκη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Δεσποινακι μου.Αρκετα είναι 10 λογικα θα περιμενω να βαλουν εκπτωση και στα 2.

      Διαγραφή
  2. τελεια ολα..σου ευχομαι να τα παρεις..το Mary lou θα το παρω και γω οπωσδηποτε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ασε πονεμενη ιστορια το mary lou εχει τελειωσει από παντου δεν μπορω να το βρω με τιποτα .

      Διαγραφή
  3. πολυ ωραια ολα! το cosmo ειδικα το θελω και εγωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστωωω.Ειναι τελειο χρωμα ,περιμενω να βαλουν εκπτωση και θα το παρω σιγουρα.

      Διαγραφή
  4. ax ok...exoume polla koina!!to mary lou kratiemai na min t parw akoma...kai ap inglot thelw poli n dokimasw alla episis kratiemai!!oso gia mac...exw valei st maty...russian red...see sheer kai cosmo...kai kamia 10ria akoma!xixix!!!
    http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαα ασε μολις αγορασω κατι που θελω πολυυυυ από MAC μολις παω σπιτι ψαχνω για τα επομενα .

      Διαγραφή
  5. Αχ!Το pore το έχω και εγώ!ΚΑι θέλω πολύ το highlighter!Σου εύχομαι να τα πάρεις όλα!! ;))
    http://love4glam3.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστωωωω περιμενω να βαλουν εκπτωση.................εε εκανα και εγω ακριβες επιλογες χιχιχιχ

      Διαγραφή
  6. κατ'αρχήν πολύ ωραίες οι επιλογές σου όλες!και σου εύχομαι να τα αποκτήσεις όλα!τώρα που αρχίζουν οι εκπτώσεις έχε το νου σου και μπορεί να βγεις κερδισμένη!αλλά αυτό το Mary-Lou...είναι αδυναμία μεγάλη και το βλέπεις και παντού!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε τωρα το Mary lou δεν υπαρχει πουθενα μαλλον το ηθελαν ολες και με προλαβαν γρρρρρρρρ

      Διαγραφή
  7. τι όμορφη wishlist!
    εκτός από το πρώτο, που έχω καταλήξει σε αντίστοιχο της MAC, όλα τα υπόλοιπα σαφώς και θα τα ήθελα και εγώ σαν τρελή! καλή συνέχεια κοριτσάκι μου..
    α! σου χω tag να κανεις! <3
    http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/2014/01/sweater-weather-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυυυυυ.Τωρα ειδα το μήνυμα συγνώμη που άργησα να απαντήσω :-) .τελειο το tag θα το κανω .Φιλακια πολλαααα <3

      Διαγραφή