Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Χριστούγεννα με το Παφυλλο

Κοριτσια μου χαίρομαι τόσο πολυ που έρχονται τα Χριστούγεννα :-) ειναι η πρωτη φορά μετά απο πολλα χρονια που τα περιμένω πως και πως .Ο λόγος που δεν τα ηθελα καθολου τα τελευταία 5 με 6 χρονια ήταν η παλιά μου δουλεια σε κατάστημα με ρούχα.Το αφεντικό :-P εκανε πάντα το άγχος μου να χτυπάει κόκκινο,όσο για κούραση δεν το συζητώ 12 ώρες όρθια και το ο πατέρας του αφεντικού πάνω απο το κεφάλι μου να εκσφενδονίζει την μια κοτσανα πίσω απο την αλλη .Ασε οι πελάτες που έκαναν σαν να μην ειναι μέρες γιορτής αγάπης και χαράς αλλα αγγαρεία και μούτρα ως το πάτωμα.Ουφ τα είπα και ηρέμησα .
Απο οτι καταλάβατε είχα καλούς λόγους για να μισώ τα Χριστούγεννα ,τωρα όμως θελω να έρθουν γρήγορα να εχει κρύο και να βλέπω τα πάντα στολισμένα .Η πρωτη επαφή με στολίδια φέτος ήταν στο μαγαζι της αδερφής μου θα σας βάλω το link απο την σελίδα στο Facebook του μαγαζιού Που ονομάζετε Παφυλλο
και μερικές φωτογραφίες  για να μπούμε στο κλίμα :














Ελπίζω να σας άρεσαν οι φωτογραφίες .Ειχα κανει και ενα βιντεο vlog απο το μαγαζι αλλα δεν ειμαι καθολου καλή στο edit και ετσι δεν το ανέβασα .
Μου αρέσει οταν πάω στο μαγαζι της να χαζεύω ενα ενα ολα τα πραγματάκια εκείνη την ημέρα έκατσα 4ωρες και δεν πρόλαβα να τα δώ ολα . 

Φιλακια πολλα και πάντα ολες με χαμόγελο γιατι ειναι γιορτεεεεεεεεεεες <3

Κατερίνα 













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου